iGott & iBlandat

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iGott & iBlandat

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 16

Välkomna till iGott & iBlandat : iGott & iBlandat min egen utökad variant av sajten aapl.se. Jag hoppas att du/ni gillar den samt hittar den nyttig när det gäller snabb access till en massa Apple relaterad innehåll.

Med vanliga hälsningar

Athanassios

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

Finns mycke sköj där bra site

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

iLike!

ziampas
    Member

Tackar för detta!

Jag uppdaterade sidan idag med PUSHA RSS nyheter och grafik länkar till Apple och iPhone wallpapers, bilder och sånt!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Jag läste att du själv har ‘nedsatt'(?) syn men jag måste nog säga att du dragit upp zoomen på texen för mycket. Det får ju inte plats ngt på skärmen…

ziampas
    Member

Ja……
    Det ser helt ok ut i min telefon, och då tänker jag landskapsläget (safari)….såvida jag inte zoomar in. Gör jag det blir det som du säger ja. Berätta gärna mer och kanske posta nån Screen Capture bild.

PS
    Har normala ålders problem med synen så jag behöver läsglasögon styrka 1 och så har jag gula fläken i ena ögat som jag behandlar.

Freebo
    Member

Sorry ziampas, jag var otydlig med vilken av dina index-sidor jag avsåg. Jag
    menar index2 och mer specifikt länksidorna där jag under Apple-länkarna (iPhone-start.se -Apple och iPhone vrlden) bara ser 4 länkar åt gången i landskapsläge. Stående visning är helt ok men landskap är nästan oanvändbart.

Vill dock tillägga att jag verkligen gillar din site, jag börjar varje Safari-session där 🙂

ziampas
    Member

Hej.
    Jag ändrade nu index, index2 och apple sidan så det fungerar som innan.

Kolla även iphone-start superstart med din iPhone som jag själv använder som min startsida.

Tycker du att jag skall ändra på samtliga sidor eller är det ok med bara dessa?

Freebo
    Member

Tack! Nu är jag helnöjd men det kanske finns andra som vill ändra tillbaka igen… 🙂

ziampas
    Member

Jag har idag lagt till en extra sida till iPhone-start.se iGott & iBlandat med Rss nyheter från 9 olika källor som handlar enbart om iPhone program.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.