Ihome Ia5 App Alarm Clock

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Ihome Ia5 App Alarm Clock

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 357

hej ingen som vet var jag kan beställa denna Ihome Ia5 App Alarm Clock.ingen har den verkar det som fast den fick högsta betyg i macworld.

Zike
    Member
    Post count: 571
    swag
    Member

tack inga hemma heller.något mer ställe som någon vet om.

iPhoneButiken.se
    Member
    Post count: 118

Den är tyvärr grymt svår att få tag på, ska se om jag kan få ett datum imorgon..

swag
    Member

ok hör av dej tack.varför är denna så svår för vet du om det finns någon liknade då?

iPhoneButiken.se
    Member

Enligt vår leverantör så ska den komma på måndag eller tisdag, så vi borde ha den på tis/ons.

Hos oss har den sålt som smör, så antar att andra också gjort det vilket förklarar varför det varit lite svårt att få tag på den.

swag
    Member

har du någon annan som är lik denna som du kan sälja

iPhoneButiken.se
    Member

Har ingen som har så många funktioner (och egen app). iHome har andra (t ex iHome iP9), men varken till det priset eller funktionaliteten, tyvärr

swag
    Member

ok men vill ha denna.vill du höra av dej när den kommer in så jag kan lägga en beställning

iPhoneButiken.se
    Member

Rekommendationen är helt klart att lägga en beställning nu, så skickar vi så fort de kommer in 🙂

iPhoneButiken.se
    Member

Fått uppdaterad info, den kommer i SLUTET på nästa vecka :-/

swag
    Member

ok tackar frågan om man får den innan julaftonen bara?

iPhoneButiken.se
    Member

Teoretiskt sett, ja.

Allt som beställs fram till 14.00 den 21e BÖR hinna fram. Undantag kan vara ställen i norrland som endast har leveranser en gång i veckan.

swag
    Member

ok finns i göteborg. tycker det är skumt att ingen i göteborg har den ens inte va jag vet

iPhoneButiken.se
    Member

Det är en ganska ny produkt och vad jag förstått så är de flesta fysiska butiker ganska sega på att få in nyheter (eftersom dom måste ha plats i butiken).

Enklare att köra på säkra kort som dom vet funkar..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.