Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Ihome Ia5 App Alarm Clock
-
AuthorPosts
-
hej ingen som vet var jag kan beställa denna Ihome Ia5 App Alarm Clock.ingen har den verkar det som fast den fick högsta betyg i macworld.
tack inga hemma heller.något mer ställe som någon vet om.
Den är tyvärr grymt svår att få tag på, ska se om jag kan få ett datum imorgon..
ok hör av dej tack.varför är denna så svår för vet du om det finns någon liknade då?
Enligt vår leverantör så ska den komma på måndag eller tisdag, så vi borde ha den på tis/ons.
Hos oss har den sålt som smör, så antar att andra också gjort det vilket förklarar varför det varit lite svårt att få tag på den.
har du någon annan som är lik denna som du kan sälja
Har ingen som har så många funktioner (och egen app). iHome har andra (t ex iHome iP9), men varken till det priset eller funktionaliteten, tyvärr
ok men vill ha denna.vill du höra av dej när den kommer in så jag kan lägga en beställning
Rekommendationen är helt klart att lägga en beställning nu, så skickar vi så fort de kommer in 🙂
Fått uppdaterad info, den kommer i SLUTET på nästa vecka :-/
ok tackar frågan om man får den innan julaftonen bara?
Teoretiskt sett, ja.
Allt som beställs fram till 14.00 den 21e BÖR hinna fram. Undantag kan vara ställen i norrland som endast har leveranser en gång i veckan.
ok finns i göteborg. tycker det är skumt att ingen i göteborg har den ens inte va jag vet
Det är en ganska ny produkt och vad jag förstått så är de flesta fysiska butiker ganska sega på att få in nyheter (eftersom dom måste ha plats i butiken).
Enklare att köra på säkra kort som dom vet funkar..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.