Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Ihome ip1 högtalare
-
AuthorPosts
-
Tja!
Nu är det såhär att jag funderar på att köpa Ihome:s ip1 högtalarsystem. Tänkte höra om någon av er på forumet har erfarenhet eller hört något speciellt om produkten. Jag har läst recensioner och besökt nästan alla hemsidor med information, men har fortfarande inte bestämt mig. PS: kommer köpa dem för ca 2,4 k. DS.
Lite länkar om högtalarna
Deras egna hemsida: iHomeAudio Studio Series – Featuring Bongiovi Acoustics DPS
Recension: Reviews: iHome iP1 Studio Series Speakers for iPod + iPhone | iLounge
Bild: http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2009/05/ihome-ip1-ipod-dock_1.jpg
Tacksam för svar!
Mvh.
Vi håller på att testa den. Helt underbart ljud. Jag körde den i 9 timmar på högsta volym. Den håller och levererar. En underbar produkt. Rekomenderas varmt.
Tack för svaret! Låter mycket bra! Har hört mycket bra om den, slår nog till på en inom snar framtid 🙂
Kika också in på er hemsida KaptenX. Hade inte hört talas om den. Trevlig hemsida, hitta några annorlunda produkter som också kan vara i fråga 🙂
Mvh.
Ser simpel och snygg ut, men känns som att man kan bygga något liknande själv för en lägre summa (om man inte har tummen mitt i hand förståss 😉 )
@zike 66755 wrote:
Ser simpel och snygg ut, men känns som att man kan bygga något liknande själv för en lägre summa (om man inte har tummen mitt i hand förståss 😉 )
Så sant så 🙂 det största hindret för mig var när en kille sa att produkten såg ut som roboten från filmen Wall-E. Så allt jag tänker på när jag ser den är den “smileyn” som högtalarna bildar. Tänkte inte alls på det innan!
@nordborg 66747 wrote:
Tack för svaret! Låter mycket bra! Har hört mycket bra om den, slår nog till på en inom snar framtid 🙂
Kika också in på er hemsida KaptenX. Hade inte hört talas om den. Trevlig hemsida, hitta några annorlunda produkter som också kan vara i fråga 🙂
Mvh.
Har svårt att se att någon skulle bli missnöjd. Speciellt inte till det priset. Mycket billigt. Vi sätter snart ut ett demo ex av den om din affär inte skulle klaffa. Välkommen in i butiken. Roligt med nya kunder 🙂
@Kaptenx.se 66721 wrote:
Vi håller på att testa den. Helt underbart ljud. Jag körde den i 9 timmar på högsta volym. Den håller och levererar. En underbar produkt. Rekomenderas varmt.
Jag har ännu en fråga, hur är ljudvolymen på högtalarna, de är på 100W, så man kanske inte ska förvänta sig allt för höga volymer?
Mvh.
@nordborg 67112 wrote:
Jag har ännu en fråga, hur är ljudvolymen på högtalarna, de är på 100W, så man kanske inte ska förvänta sig allt för höga volymer?
Mvh.
Det är mycket volym, bra bas bra ljud. Den funkar utmärkt inomhus. Såvida du inte bor i ett gigantiskt hus eller ett slott så kommer den att funka finfint. Bor du i närheten av forsheda så demar jag den gärna för dig.
@Kaptenx.se 67113 wrote:
Det är mycket volym, bra bas bra ljud. Den funkar utmärkt inomhus. Såvida du inte bor i ett gigantiskt hus eller ett slott så kommer den att funka finfint. Bor du i närheten av forsheda så demar jag den gärna för dig.
Okej, låter grymt. Tyvärr så bor jag i Vellinge, så det är en bit, men tack ändå!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.