Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ikon försvunnen – kan inte synka luren med iTunes
-
AuthorPosts
-
Hej!
Mitt abonnemang har varit avstängt i ~6 månader så har jag inte använt min iPhone under tiden, men nu är allt igång och jag har nyligen formaterat datorn och vill givetvis återsynka min iPhone, men den kör fast när jag ska överföra inköpen tackvare en app som heter Palringo.
Det kommer upp en ruta där det står “Det inköpta objektet Palringo” på iPhone-enheten “iPhone” kunde inte överföras till iTunes-biblioteket eftersom du inte är auktoriserad för det på den här datorn.
Om du vill auktorisera den här datorn för objekt köpta på iTunes Store går du till Affär > Auktorisera den här datorn“.Givetvis har jag auktoriserat datorn, men det fungerar inte ändå. Jag vill avinstallera Palringo, men av någon jävla anledning så är ikonen spårlöst borta och jag kan därför inte avinstallera det. Har provat att uppdaterat appen men det hände ingenting.. Jag har heller inget Wi-Fi hemma så jag kan inte radera filerna på det viset.. Så, vad kan jag göra? 😐 Har en hel del viktiga prylar på mobilen så att återställa den är uteslutet.
Mycket tacksam för hjälp!
Bumpar då jag inte lyckats lösa problemet än ;<
Om du laddar ned palringo direkt i itunes på din dator då borde inte den försöka överföra inköpet då den redan finns.
Du kan också strunta i att överföra inköp, de är kopplade till din itunes konto och kan laddas ned igen utan kostnad@iPhoneReservdelar.se 85878 wrote:
Om du laddar ned palringo direkt i itunes på din dator då borde inte den försöka överföra inköpet då den redan finns.
Du kan också strunta i att överföra inköp, de är kopplade till din itunes konto och kan laddas ned igen utan kostnadTack så hjärtligt, det gick! Däremot så kommer jag inte åt mina filer på min iPhone, såsom Röstmemos etc. Vill dra över dom på datorn innan jag uppdaterar min iPhone.
Varför i helsike blir det så? Har ju synkat luren med iTunes och allt. Fan vad arg jag blir.EDIT: Löste problemet, tack ssnd!
Högerklicka på luren och skapa en säkerhetskopia.
Läs sen bara tillbaka säkerhetskopian efter att du uppdaterat.
“iTunes säkerhetskopierar följande information
* Adressbok och favoriter i adressboken.
* Data från App Store-program
* Programinställningar, inställningar och data.
* Autofyll för webbsidor.
* CalDAV- och prenumererade kalender-konton.
* Kalenderkonton.
* Kalenderhändelser.
* Samtalshistorik.
* Kamerarulle
* Köp inuti program.
* Nyckelring
* Lista över externa synkroniseringskällor (Mobile Me, Exchange ActiveSync).
* Platstjänstinställningar för program och webbsidor som du låter använda din plats.
* Mail-konton.
* Konfigurationer/profiler som hanteras.När en säkerhetskopia återställs i en annan enhet, registreras inte alla inställningar relaterade till konfigurationsprofilerna (konton, begränsningar eller annat som kan anges via konfigurationsprofilen). Observera att konton och inställningar som inte associerats med en konfigurationsprofil ändå kommer att återställas.
* Kartor-bokmärken, nyligen gjorda sökningar.
* Konfigureringar av Microsoft Exchange-konton.
* Nätverksinställningar.
* Träningspass och inställningar som har sparats med Nike + iPod.
* Anteckningar.
* Cache/databas för webbprogram offline.
* Parkopplade Bluetooth-enheter.
* Safari-bokmärken, cookies, historik, offline-data och sidor som är öppna för tillfället.
* Sparade föreslagna korrigeringar.
* SMS- och MMS-meddelanden (bilder och video).
* Tillförlitliga värdar som har certifikat som inte kan verifieras.
* Röstmemo.
* Kännetecken för röstbrevlådan.
* Bakgrunder.
* Webbklipp.
* YouTube-bokmärken och historik.”Lycka till!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.