Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Ikoner för Glasklart temat!
-
AuthorPosts
-
@jolinjom 23036 wrote:
facemalter
mim (jailbreakad)
Tetris
Brother In arms
Arla kökest kokbok
Sf bio
tv.nu
EdgeOch kan du kolla vad Brothers in arms och tetris ikonen heter?
det börjar bli lite pinsmt att be om så många namn på ikoner 😮
jag har gjort alla men kommer inte kunna göra facemalter 🙁 jag hittar inte appen, jag behöver en bid på appens ikon om jag ska kunna göra den.Ja jag vet nog hur man gör om jag kollar runt lite, kan nog fixa det i morron åt dig 🙂
Ska passa på att säga att alla mina ikoner finns nu med i det senaste glasklart i cydia 🙂 det släpptes verision 1.7 det är i det temat mina ikoner finns så det är bara att ladda hem genom att söka på glasklart!Ja jag vet nog hur man gör om jag kollar runt lite, kan nog fixa det i morron åt dig 🙂
Ska passa på att säga att alla mina ikoner finns nu med i det senaste glasklart i cydia 🙂 det släpptes verision 1.7 det är i det temat mina ikoner finns så det är bara att ladda hem genom att söka på glasklart!@Äppelphone 23051 wrote:
Och kan du kolla vad Brothers in arms och tetris ikonen heter?
jag har gjort alla men kommer inte kunna göra facemalter 🙁 jag hittar inte appen, jag behöver en bid på appens ikon om jag ska kunna göra den.Vart ska jag gå för att se vad de heter? Använder diskaid?
Tetris finns redan.
Skulle du kunna göra ikoner för:
Iron Fist Boxing
Invinciball
GeniePS3
Countdown to Christmas!
Billy Forniter
Aftonbladets elitserie app
PowerSearch
Platypus
phoneShaverDet var bara några förslag vilka ikoner som saknades… 😉
@Äppelphone 23051 wrote:
Och kan du kolla vad Brothers in arms och tetris ikonen heter?
jag har gjort alla men kommer inte kunna göra facemalter 🙁 jag hittar inte appen, jag behöver en bid på appens ikon om jag ska kunna göra den.Vart ska jag gå för att se vad de heter? Använder diskaid?
Tetris finns redan.
Skulle du kunna göra ikoner för:
Iron Fist Boxing
Invinciball
GeniePS3
Countdown to Christmas!
Billy Forniter
Aftonbladets elitserie app
PowerSearch
Platypus
phoneShaverDet var bara några förslag vilka ikoner som saknades… 😉
@utalker 23061 wrote:
Jag använder mig av “The best clear lock Screen” från cydia:)
Tack för svaret men bestämde mig för att använda glasklart ändå. Medans jag ändå är på forumet så skulle jag vilja ha ikoner till några apps.
IM+ (hitta ingen bra bild)
Väldigt tacksam om du kan fixa de här ikonerna. De förstör bara mitt tema 🙁
@utalker 23061 wrote:
Jag använder mig av “The best clear lock Screen” från cydia:)
Tack för svaret men bestämde mig för att använda glasklart ändå. Medans jag ändå är på forumet så skulle jag vilja ha ikoner till några apps.
IM+ (hitta ingen bra bild)
Väldigt tacksam om du kan fixa de här ikonerna. De förstör bara mitt tema 🙁
lägger en liten röst på att få mbox mailikonen omgjord 😀
Äppelphone du har nästan fått ett helttidsjobb pga av det här.
Men det uppskattas verkligen, iaf av mig 🙂lägger en liten röst på att få mbox mailikonen omgjord 😀
Äppelphone du har nästan fått ett helttidsjobb pga av det här.
Men det uppskattas verkligen, iaf av mig 🙂Haha 🙂 det tar lite tid men har inget bättre att göra
Skulle inte alla som vill ha ikoner skriva vad orginal ilkonerne heter ?Haha 🙂 det tar lite tid men har inget bättre att göra
Skulle inte alla som vill ha ikoner skriva vad orginal ilkonerne heter ?Hur tar man reda på vad original ikonerna heter?
Hur tar man reda på vad original ikonerna heter?
ohh tabbe av mig, jag menar vad appen heter när den är på iphonen :o. Jag behöver dom namnen för att kunna få ikonerna att funka.
ohh tabbe av mig, jag menar vad appen heter när den är på iphonen :o. Jag behöver dom namnen för att kunna få ikonerna att funka.
najs 😀 den behöver jag 🙂
najs 😀 den behöver jag 🙂
Hej!
Såg att du var duktig på att göra ikoner så jag tänkte vara lite fräck och fråga dig om du kan fixa lite ikoner åt mig, fast till a8stract? :$
De jag vill ha är
Cycorder
Installous
MIM
Colorsplash
Photovault
Etc etc.Har du lust att göra det så skulle jag uppskatta det!
Tack!
Vet inte om ni har sett den här länken förut, 1326 st Glasklart ikoner
Glasklart by Max Rudberg pictures by alexis-l13 – Photobucket
Hejsan!
Finns det möjlighet att gå flera ikoner med glasklart tema som inte finns i nuläget? Jag har några som jag skulle vilja få till mitt glasklart på iphonen.
MVH VL
@e-minor 28991 wrote:
Vet inte om ni har sett den här länken förut, 1326 st Glasklart ikoner
Glasklart by Max Rudberg pictures by alexis-l13 – Photobucket
Underbar länk! Saknat ett par av ikonerna som fanns på denna sida!
Tack igen!!
@viktoriol 76493 wrote:
Hejsan!
Finns det möjlighet att gå flera ikoner med glasklart tema som inte finns i nuläget? Jag har några som jag skulle vilja få till mitt glasklart på iphonen.
MVH VL
macthemes.net
Jag har ett litet problem med vissa Glasklart ikoner. Bilder, Väder och Kartor ikonerna visas inte i Glasklart tema utan visas i det vanliga, det förinställda med färger.
Har avinstallerat Glasklart flera gånger och satt Glasklart Forum Icons högst upp men det funkar ändå inte. Någon som har någon koll på vad man kan göra? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.