Ikoner försvinner efter installation

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ikoner försvinner efter installation

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 76

Hej!

Efter jag installerar iFile och iBluetooth så får jag inga ikoner på skärmen.
    Jag har både testat att re-install och av-install sen installera igen men dom 2 ikonerna får jag inte fram hur jag än gör. Jag hade dom 2 programmen innan jag återställde telefonenl. Nu har jag jailbrejkat igen har det något med det att göra????

EDIT: Har installerat Mobilefinder precis och när jag går in i det programmet så ser jag iFile där och kan starta det därifrån men iFile’s ikon på skärmen finns inte.

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@dejevad 29632 wrote:

Hej!

Efter jag installerar iFile och iBluetooth så får jag inga ikoner på skärmen.
    Jag har både testat att re-install och av-install sen installera igen men dom 2 ikonerna får jag inte fram hur jag än gör. Jag hade dom 2 programmen innan jag återställde telefonenl. Nu har jag jailbrejkat igen har det något med det att göra????

EDIT: Har installerat Mobilefinder precis och när jag går in i det programmet så ser jag iFile där och kan starta det därifrån men iFile’s ikon på skärmen finns inte

ladda ner sbsettings eller bosspreffs o kolla om du har dålt dem

dejevad
    Member
    Post count: 76

@qeudee 29642 wrote:

ladda ner sbsettings eller bosspreffs o kolla om du har dålt dem

Men om den är återställd så skall väl inte det kunna hända??
    Men jag skall testa, hade sbsetttings innan bara så jag får la installera det då.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.