Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iMob
-
AuthorPosts
-
Har ni iMob? Annars skaffa det :P. Lite småkul.
Adda: 121570646
så kan vi starta en mob. För att adda – >invite – friend Code
KOM igen nu alla, det är lite små kul och man blir lätt beroende. Se till att prova det iallafall…
KOM igen nu alla, det är lite små kul och man blir lätt beroende. Se till att prova det iallafall…
Ett onlinespel där du leker “rånare”, köper byggnader och slåss mot andra. Dock slåss du inte själv utan den simulerar. Ungefär som thecrims om du har spelat det.
Ett onlinespel där du leker “rånare”, köper byggnader och slåss mot andra. Dock slåss du inte själv utan den simulerar. Ungefär som thecrims om du har spelat det.
Verkar vara en onlinevariant av ett mycket gammalt dataspel….
Verkar vara en onlinevariant av ett mycket gammalt dataspel….
.. Eller lite som alla dessa tilläggspel i facebook, som jag aldrig förstått mig på .. 🙂
.. Eller lite som alla dessa tilläggspel i facebook, som jag aldrig förstått mig på .. 🙂
startar typ aldrig.. Ganska dåligt 😛
startar typ aldrig.. Ganska dåligt 😛
haha ogillar dom där spelen, jag körde Pimpland förut.. Det slutade med att jag gjorde ett eget macro som typ höll reda på allt åt mig.. helt plötsligt låg jag på top 10 i pengar, var med i typ bästa gänget osv … Skulle aldrig i mitt liv orka köra något sånt där seriöst ^^
haha ogillar dom där spelen, jag körde Pimpland förut.. Det slutade med att jag gjorde ett eget macro som typ höll reda på allt åt mig.. helt plötsligt låg jag på top 10 i pengar, var med i typ bästa gänget osv … Skulle aldrig i mitt liv orka köra något sånt där seriöst ^^
Hej! Adda mig så kämpar vi tillsammans i iMobspelet: 😎
129 851 450
/Ha det bra så länge
Hej! Adda mig så kämpar vi tillsammans i iMobspelet: 😎
129 851 450
/Ha det bra så länge
Vill inte verka tjatig men adda mig gärna 😉
129 851 450
Vill inte verka tjatig men adda mig gärna 😉
129 851 450
är något i stil med vårt gammla Dekrim….
dock tycker jag nästan mer om Imafia – då Energin å det inte ökar då du är offline i imob….
och ni som inte har fast trafik, notera att deta tar väldigt lite trafik, jag spelade en en kväll typ 😉 å då hade bara något ( K ) använts i trafik.
är något i stil med vårt gammla Dekrim….
dock tycker jag nästan mer om Imafia – då Energin å det inte ökar då du är offline i imob….
och ni som inte har fast trafik, notera att deta tar väldigt lite trafik, jag spelade en en kväll typ 😉 å då hade bara något ( K ) använts i trafik.
Rolle, iMob ska få energi även om du är offline men det funkar inte just nu, men har du jailbreak så kan du ju alltid använda backgrounder från cydia….
Rolle, iMob ska få energi även om du är offline men det funkar inte just nu, men har du jailbreak så kan du ju alltid använda backgrounder från cydia….
Installerade men det krashade ju nästan direkt.
Installerade men det krashade ju nästan direkt.
Ni kan adda mig på.
141298657Spelar rätt mycket, går hyffsat bra 😀
Ni kan adda mig på.
141298657Spelar rätt mycket, går hyffsat bra 😀
Får man pengar från Estate om man inte har på spelet?
Får man pengar från Estate om man inte har på spelet?
jag vill inte vara den som är den.. Men klockan tickar nedåt iallafall.
Men det kan ju vara så att när den kommer till 0 så händer inget.För ett lätt sätt att växa till din mob, gå till icodesnow.com och lägg till din kod där, och passa samtidigt på att ta del av andra koder på siten!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.