Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Importera bilder från iPhone till dator??
-
AuthorPosts
-
Hej,
1. Jag vet inte om jag är mentalt efterbliven eller så, men jag förstår verkligen inte hur jag importerar bilder som jag tagit med min iPhone 3GS 16GB?
Alternativet jag har i iTunes är bara synkronisera bilder ifrån “Mina bilder” på datorn?
Hur gör jag exakt för att föra över bilderna enkelt?!
Fråga 2. På min tredje “app-sida” på iPhonen så har jag en app som heter “Terminal”. När jag klickar på denna så öppnas en svart skärm med tangentbord som sedan stängs ned en sekund senare. När jag går in i cydia och ska ta bort den så märkte jag att den innehöll typ hela paketet med dev-team etc. Kan jag på något sätt ta bort den på appsidan?
tack på förhand!!
Ett enkelt sätt att överföra bilder är att öppna den här datorn, gå in i telefonen disk och överföra vad du vill. Alternativt använda windows inbyggda funktion för bildhämtning från digitalkamera.
Mobile terminal är inte portad till ios4 än, så därför stängs den ner.
Nu kommer det säkert vara nån som säger att det finns en beta som fungerar, och det gör det. Man behöver dock installera denna manuellt.Tack så jätte mycket för det snabba svaret! Om jag nu vill föra över musik, kan jag göra på samma sätt då också? Jag hatar verkligen iTunes när det gäller dessa grejjer. Nu ligger musiken i en spellista som jag sedan “lagt över” till iPhonen.. kan man inte bara dra från datorn i den mappen istället?
Tyvärr,
Direkt från windows så kommer du åt bara bilderna och inget annat.Okej, men hur för jag över musik till iPhonen direkt från datorn då? Via iTunes alltså..?
Yes,
Du skapar en spellista i itunes, sen väljer du att synca den spellistan med telefonen -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.