Importera kontakter från simkort när man använder turbosimkort?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Importera kontakter från simkort när man använder turbosimkort?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 461

Jag testade att importera kontakter från simkortet när jag hade i-smartphone-kortet. Då tappade den täckningen direkt och jag har inte fått tillbaka den.

Nån som har lyckats göra det med i-smartphonekortet, eller med rebelsim?

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Fungerade utmärkt att importera kontakter med ett Tre simkort och RebelSIM i alla fall (tar dock en stund).

Inställningar -> E-post, kontakter, kalendrar -> Scrolla ner och tryck på “Importera SIM-kontakter”

Alla kontakter man sparar på iPhonen sedan sparas inte på SIM-kortet utan på telefonen. Synkar du sedan telefonen med iTunes så sparas kontakterna där.

iPhoneinfo.se
    Member

Fungerade utmärkt att importera kontakter med ett Tre simkort och RebelSIM i alla fall (tar dock en stund).

Inställningar -> E-post, kontakter, kalendrar -> Scrolla ner och tryck på “Importera SIM-kontakter”

Alla kontakter man sparar på iPhonen sedan sparas inte på SIM-kortet utan på telefonen. Synkar du sedan telefonen med iTunes så sparas kontakterna där.

iPhoneinfo.se
    Member

JohnFa
    Member

Skönt att höra!

Jag har kopierat över alla kontakter på min gamla mobil till simkortet så det bara är att importera sen.

Inställningar -> E-post, kontakter, kalendrar -> Scrolla ner och tryck på “Importera SIM-kontakter” Det var den vägen jag gick förra gången är mitt simkort slutade att vilja fungera.

JohnFa
    Member

Skönt att höra!

Jag har kopierat över alla kontakter på min gamla mobil till simkortet så det bara är att importera sen.

Inställningar -> E-post, kontakter, kalendrar -> Scrolla ner och tryck på “Importera SIM-kontakter” Det var den vägen jag gick förra gången är mitt simkort slutade att vilja fungera.

JohnFa
    Member

Skönt att höra!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.