Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Inga nyheter Macworld Expo?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Är jag blind eller dum eller nåt eller har det helt enkelt inte kommit några nyheter om iPhone på årets Macworld Expo?
/Anton
Har läst där hur länge som hellst men tyvär inte hittat något om en ny Iphone, besviken 🙁 😡
Har läst där hur länge som hellst men tyvär inte hittat något om en ny Iphone, besviken 🙁 😡
Det vara bara uppdatering av iLife och en 17″ MBP i nya utförandet som var i focus.
Det vara bara uppdatering av iLife och en 17″ MBP i nya utförandet som var i focus.
Jag läste något om att man kunde ladda ner låtar från iTunes-store med 3G…
@ekkg 22079 wrote:
….och med edge!!
sen skall all musik bli drm fri. det släpptes en ny iWork suite (både “riktig” och via www såsom google docs).
låtarna i itunes blev dessutom “billigare”
priset kommer pendla mellan 0.69$ – 1.20$ (eller liknande)
*nu ska jag ta och förbeställa en macbook pro 17″ 😀 *@ekkg 22079 wrote:
….och med edge!!
sen skall all musik bli drm fri. det släpptes en ny iWork suite (både “riktig” och via www såsom google docs).
låtarna i itunes blev dessutom “billigare”
priset kommer pendla mellan 0.69$ – 1.20$ (eller liknande)
*nu ska jag ta och förbeställa en macbook pro 17″ 😀 *Nej det verkar ju dystert det här.. Nu har man suttit och väntat sedan början av december på att köpa p.g.a. eventuell information om uppgradering eller liknande…men icke! Kanske man ska åka ner och köpa en nu direkt då och sluta fundera? 😉
Nej det verkar ju dystert det här.. Nu har man suttit och väntat sedan början av december på att köpa p.g.a. eventuell information om uppgradering eller liknande…men icke! Kanske man ska åka ner och köpa en nu direkt då och sluta fundera? 😉
MacBook med 17 tum och ändringar i itunes verkar vara det viktigaste.Tyvärr är macen nog lite för dyr,så min 17 tums dellburk får bli kvar ett tag.
MacBook med 17 tum och ändringar i itunes verkar vara det viktigaste.Tyvärr är macen nog lite för dyr,så min 17 tums dellburk får bli kvar ett tag.
Iphone har i alla fall fått ett 3d-skals tillbehör så man kan se sina bilder med mera i 3d.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.