Inköp i Cydia

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Inköp i Cydia

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 31

Om jag köper en ny iPhone och jailbrakar den, kan jag då föra över köpta program på Cydia till den nya? Eller måste jag köpa om alla program?

På Appstore så sparas ju programen på Itunes på datorn och kan sedan föras över men funkar det även med Cydia-program alltså?

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

@xjurghx 82373 wrote:

Om jag köper en ny iPhone och jailbrakar den, kan jag då föra över köpta program på Cydia till den nya? Eller måste jag köpa om alla program?

På Appstore så sparas ju programen på Itunes på datorn och kan sedan föras över men funkar det även med Cydia-program alltså?

Du kan iallafall kan ladda ner samma program igen, då de är kopplade till både paypal-kontot + (och i vissa fall) facebook-kontot.

xJURGHx
    Member
    Post count: 31

@iash 82374 wrote:

Du kan iallafall kan ladda ner samma program igen, då de är kopplade till både paypal-kontot + (och i vissa fall) facebook-kontot.

Tack för svaret =)

armis
    Member
    Post count: 104

Vad jag vet så är i alla fall BiteSMS som jag använder kopplat till ett unikt ID-nummer (kommer inte ihåg den exakta benämningen i detta nu). Men det är möjligt att man mailar utvecklarna så hjälper de en att fixa det på ens nya iPhone.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.