Inofficiella docks?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Tja! Jag undrar om någon här använder några inofficiella docks till sin iPhone 3G, och isåfall vilken? Fördelar / nackdelar? Anledningen till att jag vill ha en inofficiell är att jag inte vill behöva ta ut den ur sin case för att ladda den, och den får inte plats i den vanliga docken då.

Mailshop.se
    Member
    Post count: 17

Den docka som vi säljer har tyvärr samma problem. Den funkar inte om du har ett vanligt fodral monterat, däremot går det bra att använda den tillsammans med InvisibleSHIELD.

show_image_in_imgtag.php?filename=resized%2FiPhone_3G_dock___4a2e9fea5aeee_160x160.jpg

iPhone/3G/3GS dock – 149 kr

Mvh
    Lasse
    Mailshop.se

Bloink
    Member
    Post count: 1

@Mailshop.se 41651 wrote:

Den docka som vi säljer har tyvärr samma problem. Den funkar inte om du har ett vanligt fodral monterat, däremot går det bra att använda den tillsammans med InvisibleSHIELD.

show_image_in_imgtag.php?filename=resized%2FiPhone_3G_dock___4a2e9fea5aeee_160x160.jpg

Mvh
    Lasse
    Mailshop.se

Jag har köpt en dock av er till min 3GS och den fungerar bra tillsammans med mitt silicon-fodral.

probe
    Member
    Post count: 66

@Mailshop.se 41651 wrote:

Mvh
    Lasse
    Mailshop.se

FÅr upp detta meddelande hela tiden.

“Detta tillbehör är inte avsett för användning med iPhone”

Så jag tycker den fungerar sådär. Känns inte stabil heller.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.