Instalera Ultransn0w genom daton?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Instalera Ultransn0w genom daton?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Tjena grabbar

Vill först bara tacka för alla grymt bra tipps jag har fått från den här underbara sidan.

Har dock ett stort problem min Wi-Fi som har slutat fungera. När jag fösöker söka efter nätverk söker den bara utan att hitta något alls. Har testat överallt, fungerar inte. Jag har köpt iphonen utomlands som gör att jag måste ha Ultrasn0w på den för att den ska funka. Hur ska jag nu göra föra att installera Ultrasn0w på min iphone som inte har någon Wi-Fi uppkoppling. Den har har Jailbreakats och har nu mjukvaran 3.0, Cydia är installerat.

Snälla hjälp, tack i förväg.

brejkish
    Member
    Post count: 98

Känns lite handikappat att ha en iPhone utan WiFi.
    Bästa tips jag kan ge dig är att istället fokusera dig på att försöka få igång WiFi.
    Tex genom att installera om 3.0 och hoppas på det bästa, och sen jailbreaka och installera ultrasn0w efter du fått wifi att fungera 🙂

larssonenator
    Member
    Post count: 7

Tjena igen, tänkte bara säga att jag hittade en lösning på problemet på Hackintosh.org. Funkade skit bra! Här är länken: ultraSn0w offline unlock iPhone 3G 3.0 no need internet or wifi ! – Hackint0sh

Det är ett program i en comandruta som körs tar 2 sec. Det ända problemet jag hade var att programet inte fungerade på Vista sedan testade jag den på XP funkade perfekt. Nu finns det iaf en lösning. Hoppas de funkar lika bra för er om ni råkar ut för samma skit. Finns trotts allt en lösning på nästan allt.

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@larssonenator 36383 wrote:

Tjena igen, tänkte bara säga att jag hittade en lösning på problemet på Hackintosh.org. Funkade skit bra! Här är länken: ultraSn0w offline unlock iPhone 3G 3.0 no need internet or wifi ! – Hackint0sh

Det är ett program i en comandruta som körs tar 2 sec. Det ända problemet jag hade var att programet inte fungerade på Vista sedan testade jag den på XP funkade perfekt. Nu finns det iaf en lösning. Hoppas de funkar lika bra för er om ni råkar ut för samma skit. Finns trotts allt en lösning på nästan allt.

McDonalds annars 😛

Bmode
    Member
    Post count: 201
    qeudee;36453 wrote:
    mcdonalds Annars :p

…. Hahahahhaahaaa 😀

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.