Installous (Hackulo.us) ligger nere?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Installous (Hackulo.us) ligger nere?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 31

När jag just nyss installerade Installous på min nyuppdaterade iPhone så får jag ERROR när jag går in i programmet?
    Är det bara för mig eller är det så för er andra?
    Just nu har jag iprincip inga apps eftersom jag uppdaterade den osv. så skulle uppskatta om ni kunde posta bra sources till Cydia som man kan fixa många apps ifrån tack!

Zettervall
    Member
    Post count: 27

Får exact samma problem. Har frågat i några andra trådar också. Tack för att jag fick svar från dig med :=)

Algons
    Member

@zettervall 34937 wrote:

Får exact samma problem. Har frågat i några andra trådar också. Tack för att jag fick svar från dig med :=)

Har sett andra med samma problem så antar att de ligger nere :S
    Nu är frågan vart ifrån man kan få lika stort utbud av apps som de hade?

Zettervall
    Member
    Post count: 27

@algons 34942 wrote:

Har sett andra med samma problem så antar att de ligger nere :S
    Nu är frågan vart ifrån man kan få lika stort utbud av apps som de hade?

Jadu. Får hoppas de åtgärdar problemet snart, vilket jag tror de kommer göra.

matteh80
    Member
    Post count: 150

Det är nåt knas med företaget som hostade deras server eller liknande…

EDIT:

The company that manages the Appulous server is currently offline — no site they host (or even their own company site) is available. We have no information about why this happened or when it will be repaired. This is all up to the hosting company.

Due to this downtime, everyone and their pet fish are checking Hackulo.us, which is flooding our server a bit. For the short-term, we’re putting this page up so that our Cydia repo continues working.

(on that note, the package you’ll want from there if you’re upgrading is “AppSync for OS 3.0”. It’s like miPatch, but for the new firmware. It will let you sync all your apps back from iTunes.)

When we have something new to report, this page will either be updated, or we’ll bring the forums back online. Thanks for your patience!

–The Management.

[UPDATE 20JUN2009 6:26PM GMT] One of the core routers in Appulous’ datacenter has failed. The company estimates that it will be back online within 1-3 hours.

[UPDATE 20JUN2009 7:17PM GMT] I’ve been pulling every trick in the book to try to bring Hackulous back up, but it seems we’re getting slammed by Cydia more than anything else. Forums will be back up once the demand dies down a bit 🙂 Or once I figure out some other way to mitigate the load.

Algons
    Member

@matteh80 34945 wrote:

Det var nåt knas med företaget som hostade deras server eller liknande…

Var det problem? Är det löst nu för dig eller?

snook
    Member
    Post count: 2190
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • The topic ‘Installous (Hackulo.us) ligger nere?’ is closed to new replies.