Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Internet delning
-
AuthorPosts
-
Tja!
Jag undrar hur mycket eller om det kostar att använda internet delning.
Det e när man går in på Inställningar->allmänt->nätverk->sen internet delningDet står att extra avgifter kan tillkomma då undrar jag hur mycket eller om det kmr ngra avgifter alls 😛
beror på vad för abonnemang du har.
har du frisurf är det ju inga probs….Som sagt, har du fri surf så kostar det inget. Så kolla upp det.
hur kollar man om man har fri surf 😛
Då har du det inte, och ditt kort lär tömmas på ett par minuter ifall du använder dig utav internetdelning.
@jonis1994 48503 wrote:
jag har bara kontantkort hehe
Som jämförelse kan sägas att Telia tar 20:-/MB på komtantkorten
@carpe 48504 wrote:
Då har du det inte, och ditt kort lär tömmas på ett par minuter ifall du använder dig utav internetdelning.
Nja snabbt och snabbt.. Inte fram tills nyår gällade surf i mobilen med kontantkort från tele2.
Då de har ett maxtag på 8 kr per dygn har jag för mig.Just nu talar jag bara om det jag hört.
Kan återkomma med underlag på den punkten när jag surfat igenom tele2`s hemsida en sväng.Edit: Källa Comviq – Kontantkort Comviq Kompis – SMSa, MMSa och surfa med mobilen!
“Maxpris – surf i mobilen 8 kr/dag”
“5) Kampanj fram till 31/12 2009. Maxpris för surf i mobilen gäller inom Sverige och surf via webbläsare i mobilen. Max 700 MB/vecka, därefter stängs surftjänsten av. Kund kan låsa upp surfspärren en gång genom att ringa kundservice.”
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.