Internetdelning finns EJ. Har sökt, inga svar!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Internetdelning finns EJ. Har sökt, inga svar!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej.

Köpte iPhone med TELIA för en dryg månad sedan, så ni slipper tjata om att jag har TRE när det gäller inställningarna som det står i alla trådar =)

Nu är det såhär att min iPhone vägrar att sammarbeta med mig.
    Ska köra den som modem i laptopen och igår satt jag och mekade lite och insåg att jag behövde itunes, satte mig på hotellets wifi idag och tankade itunes och så tänker man gott nu var de löst, MEN så finns inte internetdelning kvar som alternativ i allmänt -> nätverk i iphone inställningarna?

Vafan är det som händer egentligen?

Att tillägga är att igår när jag pillade lite så installerade jag någon sån gammal app som någon tipsade om som inte hjälpte så tog bort den igen. Kan det vara den som spökar? Behöver jag återställa telefonen till grunden?

Snälla, HJÄLP mig. Orkar inte ett liv på fältet runt sverige utan internet:rolleyes:

Tack på förhand.

jonas19
    Member
    Post count: 120

ska finnas på Inställningar->allmänt->Nätverk->Internetdelning->på/av och sen via blåtand lr bara USB 😛

Annars testa att återställa iphonen 😛

Tompasod
    Member
    Post count: 175

Testa att återställa nätverksinställningarna, funka för mig när det hände….

mpersson90
    Member
    Post count: 2

fan körde total återställning av allt förutom media och data.. icke någo bättre men sen fann jag den lilla appen som jag tankade för någon dag sen i inställningarna.. den som spöka så tog bort skiten och nu funkar det fin FINT.

Så jävla guld att ha datorn med internet när man ska sitta o ha morgonvakt på jobbet =) haha

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Det vore intressant att höra vilken app det var som strulade till det.

jonas19
    Member
    Post count: 120

fan, nu händer allt på samma gång här, först kraschar datorn sen flippar iphonen ur totalt.
    när jag trycker på internet delning i telefonen så händer inget (utan att de står, anslut med blåtand eller endast USB)..

Alltså problemet är att när jag har aktiverat den så funkar de inte :S någon som har ett tips ?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Vad är det som inte fungerar, hittar din dator inte blåtanden?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.