Intresse koll samsung s

Front page Forums Köp & Sälj Intresse koll samsung s

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 212

Hej jag ha7r beställt en iphone 4 och ska få den nästa helg. N är det så att jag har en Samsung G S den är ca 3 månader gammal den är rootad med voodoo och jag har fixat 3-button-kombo men detta kan jag ta bort om ni vill. Men nu är det så att den har en jätte liten grön prick på skärmenn antagligen en pixel som har smält. Jag har garanti på telefonen så det ska nog inte vara problem att det går på garantin. Jag har kvitto, kartong och ett extra minnes kort på 8gb. Nu vill jag se hur mycket jag kan få för telefonen? kan sänka priset lite för pixel skadan. skicka pm

Zike
    Member
    Post count: 571

Är det fel på telefonen och du har kvitto med garanti så är det f*n ditt ansvar som säljare att avhjälpa felet innan du säljer den!

Sen är det lättare att sälja en ny om du nu får det på garantin än en som är använd i tre månder

Braxen
    Member

Ja det är sant ska lämna in den på serivice

Keskofitto
    Member
    Post count: 11

Lämna in på service, om du vill göra ett snabbyte.

Vänliga hälsn.
    KF

armis
    Member
    Post count: 104

Garanti är i regel ett avtal mellan köpare och säljare. Således kan man inte avhjälpa felet efter att du har sålt den 🙂

Braxen
    Member

Hej jag ska snacka med dom på telenor på måndag det brukar ta 2 veckor om man lämnar in den på serivice.

Braxen
    Member

@keskofitto 83243 wrote:

Lämna in på service, om du vill göra ett snabbyte

.

Vänliga hälsn.
    KF

Vad vill du byta mot??

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.