Invisible Shield för 3G

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Invisible Shield för 3G

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 272

Såg just att iphonebutiken.se har fått in invisible shield för iPhone 3G nån som har köpt och testat? Är det värt att köpa? Vad tycker ni, ska ni köpa det?

Morbidio
    Member
    Post count: 268

Jag hade köpt det ifall jag hade ägt en iPhone, så mycket kan jag säga om det iaf.:)

JosefMusic
    Member
    Post count: 53

@al3x 7982 wrote:

Såg just att iphonebutiken.se har fått in invisible shield för iPhone 3G nån som har köpt och testat? Är det värt att köpa? Vad tycker ni, ska ni köpa det?

Jag ska köpa inom kort. Ett måste för de som “älskar” sin iPhone(3G).

pernton
    Member
    Post count: 27

jag köpte mitt idag. det är rätt så knivigt att få på, speciellt runt hörnen. man får värma med en hårfön så går det lättare att “smälta” det jämt och fint.
    jag fick inte till hörnen riktigt så jag ska ta upp dem imorgon för att göra om dem.

det är också lätt att få damm under skyddet och det är fruktansvärt fult! jag fick det första gången jag satte på framsidan 🙂

men det är helt klart värt det! killen i apple store visade sin vita iphone 3g och hans invisible shield satt perfekt, men han sa att han hade gjort om det ett antal gånger.

Halle
    Member
    Post count: 837

@al3x 7982 wrote:

Vart såg du det? Det står i skrivandets stund “denna vara finns inte i lager och väntas komma v31”.

jojja
    Member
    Post count: 21

känns som om snart så ska man stämma nån pga att dom inte kanb leverera skydd för Iphone… det börjar märkas att den är använd nu… men ett skydd är absolut att föredra…. så en länk men ett möjligt köp är helt ok..

pernton
    Member
    Post count: 27

jag köpte mitt invisible shield på apple store i Lund idag. tror att fler affärer ska ha dom

Al3x
    Member
    Post count: 272

@halle 8029 wrote:

Vart såg du det? Det står i skrivandets stund “denna vara finns inte i lager och väntas komma v31”.

när jag var inne fanns den, men finns den i alla äpple affärer, dom har ju inte den på apple.se???

jompao
    Member
    Post count: 456

Kan inte förstå hur någon kan rekommendera denna produkt till en iPhones skärm. Ytan är alltså gummiaktig och fingrarna hakar liksom fast då och då i materialet. Fungerar väldigt dåligt att pincha t. ex.

dibb
    Member
    Post count: 379

jag har precis fått mitt å jag tänker bara sätta på baksidan, dom flesta säger att det är ingen ide att sätta på framsida för du kommer inte kunna använda iphonen och framsidan är ju av härdat glas

Halle
    Member
    Post count: 837

@dibb 8223 wrote:

jag har precis fått mitt å jag tänker bara sätta på baksidan, dom flesta säger att det är ingen ide att sätta på framsida för du kommer inte kunna använda iphonen och framsidan är ju av härdat glas

Ok vad har du köpt det nånstans?

dibb
    Member

@halle 8267 wrote:

Ok vad har du köpt det nånstans?

Jag köpte den ifrån iphonebutiken.se i måndags fick dem idag

damightytom
    Member
    Post count: 50

Fick mitt idag också. Framsidan blev perfekt, vet inte vad ni har fått att ytan är gummiaktig, tycker att det fungerar bra.

Men baksidan däremot, den blev inge bra för mig.
    tillslut hade jag förbrukat det mesta av den spray man fick med och flikarna började torka, lite dam och mycket fingeravtryck kom. Så det är jag besviken över, men men det sitter där nu. Så det får vara så ett tag

dibb
    Member

@damightytom 8301 wrote:

Fick mitt idag också. Framsidan blev perfekt, vet inte vad ni har fått att ytan är gummiaktig, tycker att det fungerar bra.

Men baksidan däremot, den blev inge bra för mig.
    tillslut hade jag förbrukat det mesta av den spray man fick med och flikarna började torka, lite dam och mycket fingeravtryck kom. Så det är jag besviken över, men men det sitter där nu. Så det får vara så ett tag

men funkar framsidan lika bra utan skyddet?

geezarn
    Member
    Post count: 197

Funkar bättre utan.. Blir segare med skyddet på displayen, speciellt om man har stora fingrar! 😉 Pinch-funktionen främst..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.