Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iOS 4.1 beta X
-
AuthorPosts
-
Tänkte vi som testar betan kan snacka lite här… Kör beta 2 nu, bara hittat en bugg som har med att det ibland inte går att ställa in en ny tid på alarmet.
Såg att beta 3 kom ut i natt, men lyckas inte få ner den från Apple, nån som har alternativ nedladdningslänk?
@matteh80 72945 wrote:
Tänkte vi som testar betan kan snacka lite här… Kör beta 2 nu, bara hittat en bugg som har med att det ibland inte går att ställa in en ny tid på alarmet.
Såg att beta 3 kom ut i natt, men lyckas inte få ner den från Apple, nån som har alternativ nedladdningslänk?
ÄR 4.1 snabbare än 4.0 och 4.01?
Börjar bli lite ledsen på Apple. Inte så att jag tänker köpa en 3GS eller 4. (Har inte råd.) Jag tycker att Apple borde testat bättre på 3G’n eller göra det möjligt för dom som vill att nedgradera via iTunes.
Jag tycker oxå den känns snabbare. Dock använde jag inte 4.0.X så länge innan jag jailbreakade vilket segar ner det hela en del…
@matteh80 72945 wrote:
Hej
Fick du länken?
Instalerat 4.1 beta 3 än :rolleyes:förstår mig inte på folk som vill ha beta version , helt värdelöst!
seriöst. men men tur vi alla är olika!@something 73180 wrote:
förstår mig inte på folk som vill ha beta version , helt värdelöst!
seriöst. men men tur vi alla är olika!Någon måste ju testa programmen.
Det är ju inga “nya” betor.
Är ju testade ett tag hos Äplet@jabbasvens 73241 wrote:
Är ju testade ett tag hos Äplet
Fin stavning för att vara MR.Volvo Svensson.
@pongo 72986 wrote:
sry men måste fråga, varför inte?
ingen som inte är SDK reggad kan ändå så installera dem
samt så gör personen det på egen risk isåfall (just asking)Är du registrerad som beta-testare får du en länk. Att köpa in sitt UDID i betaprogrammet via eBay innebär att säljaren brutit mot Apples NDA genom att ta betalt. Som köpare bryter du troligen inte mot ngn lag men då detta är borderline så säger jag nej till länkar – precis som vi nekar länkar till Custom IPSW’s
Nä, jag har inte dragit in beta 3, verkar som den är sämre för oss med 3G av vad jag läst… Chillar lite o ser vad 4:an har att erbjuda, skulle dock tro att de släpper officiella rätt snart då de vill täppa till hålet JailbreakMe använder sig av…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.