Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › iOS 4.3.1 FW 04.10.01 iP4 -JB???
-
AuthorPosts
-
Som jag har förstått så finns det ej någon JB till denna version, observera att jag kör Win7 x64.
Det jag söker är en UNtethered version så man kan köra gratis apps/hackade apps. (om inget annat, finns tethered verre?)
Fick telefonen i torsdags så jag har ingen kunskap alls om iPhone.
Suttit och surfat runder nu i några dagar och verkar inte hitta något eller någon ETA tills när detta kan komma ut, men somsagt så vet jag inte vart jag ska kolla ens.Ber om ursäkt ifall jag har missat någon tråd med detta ämne och mao. skapat denna i onödan!
Sen ifall någon har en snabb genomgång hur allt ligger till inom “i-världen”, med apps, program, versioner mm. så hade detta varit extremt tacksamt!
iClarified – Apple News – iPhone Dev-Team Releases Untethered Jailbreak for iOS 4.3.1
“köra gratis apps/hackade apps. ” pratar vi ej om här….
@h3nr11k 89932 wrote:
iClarified – Apple News – iPhone Dev-Team Releases Untethered Jailbreak for iOS 4.3.1
“köra gratis apps/hackade apps. ” pratar vi ej om här….
Roger that.
Tack för länken!
@supremevarg 89945 wrote:
Roger that.
Tack för länken!
Hej,
Fick du det att fungera? Försökte preci att göra samma sak, men det verkar vara något strul med baseband. Kör mot 3, och jag kan inte se att det går att “connecta” mot operatören.
Mvh
FreddieJag e på jakt efter precis samma sak, köpte min iphone 8/4 2011, prövat på några JB Snowbreeze, Limera1n och Redsnow… inget har fungerat hittills förutom snowbreeze som installerade cydia och allt funkade förutom det enorma problemet att jag inte hade någon teckning till varken tele2 eller internet endast firewire…
Jag antar att vi blir tvungna att vänta nån månad innan det går att fixa.Iphone 4
BB 04.10.01
iOS 4.3.1asså jag har telenor och det har inte varit ett enda problem för mig. körde med Redsn0w och det funkade galant, har inte haft några probbz alls….
köpte också min väldit nyligen, säkert typ sammtidigt som du gorikke. hoppas det löser sig. kanske prova en gång till? Jag körde med de länkarna jag skickade till dig i PM gorikke. Fan va drygt att det inte löser sig för er! hatar att vara “den som inte får det att funka” själv:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.