Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPad › ipad 3g eller bara wifi?
-
AuthorPosts
-
nu är jag sugen på att köpa en ipad men kan inte bestämma mig för om jag vill ha en 3g eller om det räcker med en wifi. För och nackdelar? Kan jag på något sätt surfa på ipaden via iphonen alltså via 3g. Ge mig gärna lite info och hur ni tänker kring denna underbara skapelse!
Tack så hemskt mkt på förhand!
/smukke
Smukke wrote:nu är jag sugen på att köpa en ipad men kan inte bestämma mig för om jag vill ha en 3g eller om det räcker med en wifi. För och nackdelar? Kan jag på något sätt surfa på ipaden via iphonen alltså via 3g. Ge mig gärna lite info och hur ni tänker kring denna underbara skapelse!Tack så hemskt mkt på förhand!
/smukke
Skall du tänka framtidssäkert köper du 3G
Smukke wrote:hur tänker du då?Att du kommer ångra dig om du inte köper 3G samt att om du i framtiden vill uppgradera så har den med 3G ett högre värde.
@smukke 82729 wrote:
nu är jag sugen på att köpa en ipad men kan inte bestämma mig för om jag vill ha en 3g eller om det räcker med en wifi. För och nackdelar? Kan jag på något sätt surfa på ipaden via iphonen alltså via 3g. Ge mig gärna lite info och hur ni tänker kring denna underbara skapelse!
Tack så hemskt mkt på förhand!
/smukke
Har du mywi på din jailbreakade iphone så funkar det utmärkt med en wifi
eller så tar man wifi för man antagligen kommer köpa nästa version som lär komma snabbare till svergie.
Står inför samma dilemma. Borde man vänta på nästa Ipad eller ska man köpa den här? Vilka förändringar kommer att ske till nästa version?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.