Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPad › iPad istället för anteckningsböcker ?
-
AuthorPosts
-
Tjena !
Undrar bara lite snabbt fall man på något sätt kan utnyttja sin iPad som ett
anteckningshäfte? Funderar på att skaffa mig en nu i veckan och skulle ha mest
användning för den om man kunde ha den istället för de alla anteckningsblock
man släpar runt på i universitetet ? 🙂Så man t.ex. kunde ha matte, fysikanteckningar osv. ?
gärna om någon vet ngt bra tips på ett anteckningsprogram och en penna som fungerar till ipaden ?// Bmode
Undrar samma sak, är på tråden att köpa en iPad, och främsta syftet skulle vara att kunna använda den universitetet men även lite annat smått o gött 🙂
Har tittat på ett par youtube videor, men vill veta hur det är att använda paddan i studeringsyfte över en längre tid?
Tack.
Har inte hittat någon perfekt app just nu men kolla här: Studera med Mac, iPhone, iPad och appar – IDG.se
Återkommer snart!
Nice, den tyckte jag om, såg att man kan köpa stylus och skriva ner en massa, men that seals the deal, får väl hitta någon “student billig” ipad på blocket eller något 🙂
Eller så gör du en egen! Kan visa hur man gör sen!
Hahaha, låter som en rolig idé, go ahead !
För bara text så kör jag PlainText. Sjukt simpelt, snyggt och syncar med dropbox.
och såklart hade jag inte det viktigaste materialet…
Tack för tipset Zike ska titta in i det, men H3nr11k du lovade ju ! 😀
@h3nr11k 89613 wrote:
Eller så gör du en egen! Kan visa hur man gör sen!
Riktigt grymt ! ska ta och kolla igenom den ovannämnda skrivappen men som
medzz säger så verkar allt lovande 🙂
kan dock tillägga att jag köade för ipaden idag på jobblunchen men utan resultat
När jag kom fram så sa han i kassan ” hade du stått 2platser framför så hade du fått en, dom är slut”
inte kuuuul, får försöka fixa en längre fram 🙂 h3nr11k vore skitnajs om du kunde
lägga upp en guide och posta på hur man gör en sådan penna ! är nog ett par som efterfrågar ngt sådantMvh
Damn Bmode, va tråkigt. .
Det går inte att förbeställa fortfarande va?@medzz 89662 wrote:
Damn Bmode, va tråkigt. .
Det går inte att förbeställa fortfarande va?Riktigt surt, det går väl att beställa på app.store men de är 3v leverans tid.
kännde även på 2an igår och jag måste nog säga att 1an ligger bättre i hand.
2an känns så lätt och mer som en designpryl. Får se vilken jag väljer@zike 89638 wrote:
För bara text så kör jag PlainText. Sjukt simpelt, snyggt och syncar med dropbox.
Kollade plaintext på tuben men vad jag ser så verkar det inte som om man kan använda penna till det?
Penna finns att köpa för 79kr i Ullared 😀
Jag använder pennultimate, har inte hört om det finns någon bättre.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.