Iphone 16g för 3000kr

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Iphone 16g för 3000kr

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 53

Kan man lita på den här: Ny Apple Iphone 16gb 3g för 3.000 kr

mail addressen är hotmail.. men anv namnet.. e2save.se finns ju… har mailat och undrat om man kan komma och hämta telefonen.. får se vad de säger.

jonnilsson
    Member
    Post count: 338

Skulle nog ge dig tipset att inte köpa en vara du inte får prova. Fick en mp4 med en spricka i displayen.

generuss
    Member
    Post count: 285

Av samma person?

Jag handlar ständigt via nätet, inga problem.

jonnilsson
    Member
    Post count: 338

Nej inte av samma person.

Snujji
    Member
    Post count: 47

Meddela oss gärna om det är bluff eller inte efter din deal.

justin
    Member
    Post count: 53

hahaha eller hur.. jag får vara en beta testare 😛

Jag tog den säkra före den osäkra vägen… köpte en hos telia.

QeuDee
    Member
    Post count: 463

sånna låga priser bruka va FAKE akta dig

aribari
    Member
    Post count: 5

Lita inte på den säljaren. Jag har redan varit i kontakt med de o de verkade lite suspekt.

steffe
    Member
    Post count: 2452

När jag handlar på nätet använder jag “säker betalning”,jag beställer varan,betalar till ett låst transferkonto,och när jag fått och godkänt vad jag beställt mejlar jag ett godkännande,och säljaren får sina stålar.Om det är fel vara skickar jag tillbaka den och när säljaren tagit emot den får jag tillbaka mina pengar.
    De flesta seriösa säljare brukar gå med på denna metod,eftersom det skyddar både köpare och säljare.Ingen får nämligen ut pengar förrän affären är avslutad.
    Om säljaren inte går med på detta så blir det ingen affär.
    Om man vill ha tillgång till detta system ska man till att börja med tala med sin bank,dom brukar kunna hjälpa till.
    Har köpt lite av varje på detta sätt och det har aldrig varit några som helst problem,eftersom seriösa säljare normalt sett skickar felfria varor.
    Jag har faktiskt aldrig behövt skicka tillbaka något!

wyl5310903
    Member
    Post count: 39

lita aldrig på de där låga priser. om det är helt ny, varför skulle de sälja det för 3000?

Mowgli
    Member
    Post count: 27

@wyl5310903 26964 wrote:

lita aldrig på de där låga priser. om det är helt ny, varför skulle de sälja det för 3000?

Låter som om du är sur över ett köp du gjort?, men förstår inte varför du måste uppmana folk att inte tro på det. Vill du verkligen göra en bra affär.. kolla upp dem, ge inte upp i tro om att “det är fake”

Gjorde själv en kanon deal på en annons folk trodde va fake,

se: https://www.iphoneinfo.se/forum/kopa-iphone/3346-dagens-pris-pa-iphones.html#post27113

tack!

steffe
    Member
    Post count: 2452

Alla bra annonser är förstås inte fejk,men om man pröjsar och sen blir blåst är det självklart inte roligt.
    Att vara försiktig och använda säkra betalningsmetoder ger dock ett visst skydd.
    Jag har iaf ännu inte blivit blåst,men man vet aldrig säkert om en annons är bluff eller inte såvida man själv eller någon kompis provat.Även seriösa företag kan vid ägarbyten eller konkurser tas över av diverse gangstertyper,se vad som hände med den där kamerafirman strax innan jul!

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.