Hej!
Det är så att jag har skaffat mig en iPhone 3g och varken mina bröder eller kusiner vill efterträda min iPhone så det blir att sälja den helt enkelt.
Den klarar av alla sim kort förutom 3*!
Telefonen är som en helt ny, hela skalet är utbytt till nyköpta delar förutom skärmen och maskinen. Det finns dock ett par bubblor på skärmen men det är inget som syns direkt, även ljudlös knappen funkar ej annars funkar allt annat perfekt, ljudsystemet, EDGE/2G, kameran m.m
Jag inkluderar lådan, USB sladden, hörlurarm, dockningstation och invisible shield (ifall ni vill) samt ett sånt där snyggt iPhone skal som man sätter på där bak!
(Att fixa ljudlös knappen tar väl bara 100 spänn, mrgizmo.se) Då skulle ni ha en helt ny iPhone 2g förutom skärmen då den har några bubblor)
(Förklaringen till varför ljudlös knappen inte funkar är för att det svarta som drar den silvriga delen som bestämmer ifall det ska vara ljudlöst eller ej gick av, så köper man en ny del så får man en fungerande knapp igen!)
Angående priset så har detta blivit j- dyrt för mig med tanke på telefonen plus alla nya delar.
Pris: 2500 ?
Frågor? Tveka inte att ställa då (PM, mail eller hur ni nu vill ställa dem) 🙂
//Vincent