Iphone 2g WiFi problem!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Iphone 2g WiFi problem!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Har nyligen uppdaterat min iphone till 3.1.2 fixade även jailbreak och upplåsning med redsn0w, men iaf. Innan jag låste upp den så funkade mitt WiFi perfekt, men nu efteråt så funkar det inte alls att ansluta sig till mitt trådlösa nätverk. Skriver in lösenordet osv till nätverket och det står “Kunde inte ansluta till nätverket”. Är det någon som vet vad jag ska göra för att fixa detta? :/

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@eaken91 63413 wrote:

Har nyligen uppdaterat min iphone till 3.1.2 fixade även jailbreak och upplåsning med redsn0w, men iaf. Innan jag låste upp den så funkade mitt WiFi perfekt, men nu efteråt så funkar det inte alls att ansluta sig till mitt trådlösa nätverk. Skriver in lösenordet osv till nätverket och det står “Kunde inte ansluta till nätverket”. Är det någon som vet vad jag ska göra för att fixa detta? :/

Ett relativt ‘klassiskt’ jailbreakproblem som borde lösas genom att jailbreaka om den alt. först testa med att installera en Push-fix. Sök i forumet på Pushfix

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.