Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone 3g 16gb död
-
AuthorPosts
-
hej
jag har en iphone 3g 16gb som la av.
den startar ej men hittas via itunes och kan ställas på dfu mode med då vill den återställas och när jag försöker återställa så kommer upp “kunde inte återställas, Ett okänt fel uppstod” error 1604 när den förbereder återställning o jag har testat på olika datorer, olika
kablar o olika software o samma resultat o det samma error som dyker upp alltid så please help:confused:!hälsningar:)
@glidare 49110 wrote:
hej
jag har en iphone 3g 16gb som la av.
den startar ej men hittas via itunes och kan ställas på dfu mode med då vill den återställas och när jag försöker återställa så kommer upp “kunde inte återställas, Ett okänt fel uppstod” error 1604 efter att den packar upp software o jag har testat på olika datorer, olika
kablar o olika software o samma resultat o det samma error som dyker upp alltid så please help:confused:!hälsningar:)
Testa detta:
1. Proceed with restore until you get to the “unkwown error 1604” hit okay then, with iPhone still plugged in x out of iTunes closing it off.
2. Relaunch iTunes and while the phone is still attached and click okay if prompted.
3. iPhone should then be able to finish where it left off.tack för svaret
jag har testat men då börjar den från början igen alltså@glidare 49113 wrote:
tack för svaret
jag har testat men då börjar den från början igen alltsåHar du löst det? 1604 är ett kommunikationsfel där data över USB blir korrupt. Om du redan testat en uppsjö datorer, sladdar och USB-portar är en garantiservice nog det enda återstående alternativet…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.