Front page › Forums › Köp & Sälj › IPHONE 3G / 3GS Skärmskydd + Putsduk Billigast!!
-
AuthorPosts
-
Nya Screen protector s / Skärmskydd / Displayskydd /Skyddsfilm / till iphone 3G / 3GS ,
Tillverkade av stryktåligt material Som skyddar Din iphone mot repor Och annat otäckt! Som damm fingeravtryck med mera… Microfiberduk / Putsduk Ingår,
Detta är en Mycket billig Investering som förlänger livet på din iphone, Detta leder också till att Andrahandsvärdet Stiger.
Inget Lim, Lätt att applicera, Lämnar inga spår på skärmen, Lätt att avlägsna , Producerad av hög kvalitéts material ( Termoplastisk polymer)
Ingår:
1x Skärmskydd / screen protector for iphone 3G / 3GS
1x Putsduk / Microfiberduk för rengöring innan applicering
Betalning Sker till mitt Bankkonto, Frakt tar ca 1-3dagar max, Exklusiv helg,
FRAKT PRIS:
1st= 6kr
3st= 14kr
10st= 22krAvhämtning är möjlig vid smidig/snabb affär!
PRIS INFO:
1st=15kr/st
3st=10kr/st
10st=8kr/st
För högre antalFrågor besvaras gärna!/ skriv här om ni är intresserade
Kan även länka till min Tradera sida om så önskas!
Tack//YSeller
@yseller 46603 wrote:
Nya Screen protector s / Skärmskydd / Displayskydd /Skyddsfilm / till iphone 3G / 3GS ,
Tillverkade av stryktåligt material Som skyddar Din iphone mot repor Och annat otäckt! Som damm fingeravtryck med mera… Microfiberduk / Putsduk Ingår,
Detta är en Mycket billig Investering som förlänger livet på din iphone, Detta leder också till att Andrahandsvärdet Stiger.
Inget Lim, Lätt att applicera, Lämnar inga spår på skärmen, Lätt att avlägsna , Producerad av hög kvalitéts material ( Termoplastisk polymer)
Ingår:
1x Skärmskydd / screen protector for iphone 3G / 3GS
1x Putsduk / Microfiberduk för rengöring innan applicering
Betalning Sker till mitt Bankkonto, Frakt tar ca 1-3dagar max, Exklusiv helg,
FRAKT PRIS:
1st= 6kr
3st= 14kr
10st= 22krAvhämtning är möjlig vid smidig/snabb affär!
PRIS INFO:
1st=15kr/st
3st=10kr/st
10st=8kr/st
För högre antalFrågor besvaras gärna!/ skriv här om ni är intresserade
Kan även länka till min Tradera sida om så önskas!
Tack//YSeller
En bild eller film skulle kanske passa? 😛
Kan det vara denna? 3-Pack Displayskydd + Putsduk Till IPHONE 3G / 3GS.
Det verkar ju vara ganska billigt iaf….Japp Det där är jag, ni kan köpa via tradera, eller via här/ email, intresserade
maila: philippe_bp9@hotmail.comKöper ni via tradera så får ni 4 kr rabatt på frakten,( 3 pack)
Ruskigt likt dom som säljs på Focalprice.com för 5kr, fraktfritt.
Professional LCD Screen Guard for iPhone 3G (Transparent) – Focalprice.com
@carpe 47007 wrote:
Ruskigt likt dom som säljs på Focalprice.com för 5kr, fraktfritt.
Professional LCD Screen Guard for iPhone 3G (Transparent) – Focalprice.com
Nej, ber om ursäkt, inte samma, inte förpackningen iallafall,
MVH//Yseller@yseller 47105 wrote:
Nej, ber om ursäkt, inte samma, inte förpackningen iallafall,
MVH//YsellerSedan så tillkommer Moms/tull= 50% av totala värdet= 7.5kr totalt,
Sedan är det bara och prioritera, 2 dagar frakt, Eller 7-15 dagars frakt, Ofta är det 13-15, bara sällan tiden går under 10dagar, Händer även att frakttiden överstider 3 veckor,Om du försöker sänka mig, eller bevisa att kina är billigare, så tack, vet att Kinesiska marknaden är Omöjlig att övervinna, övervinner iallafall svenska marknaden..
MVh//YSeller
Det är bättre att handla “hemifrån”. Är det fel på en vara blir det betydligt enklare att reklamera. Så är det bara. 🙂
@yseller 47107 wrote:
Sedan så tillkommer Moms/tull= 50% av totala värdet= 7.5kr totalt,
Sedan är det bara och prioritera, 2 dagar frakt, Eller 7-15 dagars frakt, Ofta är det 13-15, bara sällan tiden går under 10dagar, Händer även att frakttiden överstider 3 veckor,Om du försöker sänka mig, eller bevisa att kina är billigare, så tack, vet att Kinesiska marknaden är Omöjlig att övervinna, övervinner iallafall svenska marknaden..
MVh//YSeller
Nu är det ju i och för sig tullfritt upp till 1500 kr Och momsen behöver du oftast inte betala som privatperson om du får det levererat med Hong Kong post eller EMS.
Men att köpa från Kina kan vara frustrerande. Långa leverans tider plus att man riskerar att få dåliga varor.
Köpa i Sverige är i det närmsta riskfritt, om säljaren är seriös vill säga.
//Glenn
@dojdoj 47187 wrote:
Nu är det ju i och för sig tullfritt upp till 1500 kr Och momsen behöver du oftast inte betala som privatperson om du får det levererat med Hong Kong post eller EMS.
Men att köpa från Kina kan vara frustrerande. Långa leverans tider plus att man riskerar att få dåliga varor.
//Glenn
Jag har behövt betala en jövla massa i tull/moms på vara under 1500kr:mad:
Och PS jag är inte oseriös,@yseller 47193 wrote:
Jag har behövt betala en jövla massa i tull/moms på vara under 1500kr:mad:
Och PS jag är inte oseriös,Det är tullfritt under 1500 kr Punkt slut.
Jag beställer varor varje vecka från asien, ring tullverket och fråga. Det du där emot får betala är moms. Ups brukar ringa och ta betalt för “in tullning” dagen innan leverans. “Intullning” är införselmoms inte “tull” Så vida inte värdet är över 1500 kr.Tullaviften om det ens är någon är oftast inte så hög. Den brukar ligga på 3% 5% 7%
Ps. jag talade om säljare i allmänhet, inte dig personligen. Jag ber om ursäkt om det uppfattades så Ds.
@dojdoj 47187 wrote:
//Glenn
“Det är tullfritt under 1500 kr Punkt slut.”??
Jag har 10-15 gånger (kanske inte lika många gånger som dig) senaste två åren handlat från HK (Kina) där varuvärdet varit långt under 1500 kr/vara och fått betala tull.Med risk att framstå som en obotlig besserwisser så har jag nu tagit fram paragrafen som innehåller sanningen.
“Om inte annat följer av artikel 28 skall varje försändelse som består av varor av
försumbart värde som sänds direkt från ett tredje land till en mottagare i gemenskapen
vara befriad från importtull.
Med varor av försumbart värde avses: varor vars sammanlagda verkliga värde inte
överstiger 150 EUR per försändelse. Förordning 274/2008.[127:1] Enligt TFS 2008:14 om vissa beloppsgränser uttryckta i svenska kronor, motsvaras
beloppsgränsen 150 euro av 1 500 kronor.”Hämta pdf´n Här
Artikel 27 sid 13Jag driver bl a saiten iPhonetillbehör det är därför jag är insatt i detta 🙂
@r_o_n 47353 wrote:
“Det är tullfritt under 1500 kr Punkt slut.”??
Jag har 10-15 gånger (kanske inte lika många gånger som dig) senaste två åren handlat från HK (Kina) där varuvärdet varit långt under 1500 kr/vara och fått betala tull.Jag håller med dig. Har också fått betala tull+moms+postens avgifter flertalet gånger även fast värdet understigit 1500:-, ofta runt 700-800:-. Har varit både från USA och HK. Har det varit under 500:- och har kommit direkt till dörren så har jag sluppit betala någonting, inte ens moms har de lagt på då.
Det är inte alltid som jag fått betala tull, ibland har det bara varit momsen de lagt på.
Men nu är inte tullavgiften speciellt hög, då är momsen värre och den brukar jag alltid åka på. OM det inte är “småkrams” från HK…@dojdoj 47357 wrote:
Med risk att framstå som en obotlig besserwisser så har jag nu tagit fram paragrafen som innehåller sanningen.
“Om inte annat följer av artikel 28 skall varje försändelse som består av varor av
försumbart värde som sänds direkt från ett tredje land till en mottagare i gemenskapen
vara befriad från importtull.
Med varor av försumbart värde avses: varor vars sammanlagda verkliga värde inte
överstiger 150 EUR per försändelse. Förordning 274/2008.[127:1] Enligt TFS 2008:14 om vissa beloppsgränser uttryckta i svenska kronor, motsvaras
beloppsgränsen 150 euro av 1 500 kronor.”Hämta pdf´n Här
Artikel 27 sid 13Jag driver bl a saiten iPhonetillbehör det är därför jag är insatt i detta 🙂
Jag ifrågasätter inte dina uppgifter, helt iaf. 🙂
Jag har iaf handlat en massa från HK (via Tradera). Har fått lösa ut flera försändelser mot tullavgift. På så vis att man aviseras, sedan går man till postutlämningsstället, betalar tullavgiften och får varan (lite utpressning från tullverket). Ingen av dessa varor jag köpt har kostat mer än max 500 kronor. Tidigare så kunde avs. skriva “gift” på tulldeklarationen, men det går de inte på länge, idioterna på tullverket.Men om du är näringsidkare och importerar till ditt företag så kanske regelverket är annorlunda.
Enda förklaringen jag har iaf. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.