Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › iPhone 3G (4.1) "Waiting for reboot" fastnar
-
AuthorPosts
-
Tjena, mår alla bra?
Jag gör inte det iallafall, om det fortsätter såhär kommer jag inte kunna sova.Det är såhär att jag har en iPhone 3g som jag fick nyligen (av en släkting) och den funkar finfint, men jag vill verkligen jailbreaka den!! Kom fram till att man måste använda redsn0w och jag testade, men efter jag gått förbi “DFU” steget och själva processen ska gå igång fastnar den på “Waiting for reboot”.
Jag har googlat och sett på massa olika YouTube videos där folk har skrivit kommentarer om samma problem. Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra, har bytt USB portar, dragit ut/in sladden under processen och försök detta minst 10 gånger! Börjar bli galen! Hjälp mig snälla, finns det någon som råkat ut för samma problem och löst det? (Snälla)
Prova ireb, alt umbrella och googla efter kick out of bootloop
Okej, ska försöka testa ditt förslag.
E: Funkade icke, du kanske missuppfattade det. Det är inte fel på mobilen, den kan jag ju starta, men själva Jailbreakprogrammet redsn0w fastnar på “Waiting for reboot”
Ok….
nu är jag med….
prova att sätta telefonen i DFU@iPhoneReservdelar.se 81885 wrote:
Ok….
nu är jag med….
prova att sätta telefonen i DFUDet är ju det jag försöker göra när jag jailbreakar den, tror att den går i DFU då jag följer instruktionerna men sen hakar ju redsn0w upp i “Waiting for reboot”
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.