Front page › Forums › Köp & Sälj › Iphone 3G 8GB säljes Billigt!!
-
AuthorPosts
-
tjena vill sälja min iphone 3G 8GB som nästan är i nyskick… det är endast telen och USB sladden som medföljer (köpte den så)… Anledningen till att jag säljer den är att jag inte kan låsa upp den (har även sökt hjälp här utan framgång)….. Pris: 1500kr.
2500:- ?
@nickeliten 51165 wrote:
2500:- ?
aa de kan jag gå med på… men har snackat med nåra kompisar som säger att den kan vara stöldspärrad då jag inte lyckats låsa upp den.. vill att du ska vara medveten om att det kan vara så.
Är den stöldskydds spärrad så går det nog bara sälja som ipod touch
@mrcabelguy 51186 wrote:
Är den stöldskydds spärrad så går det nog bara sälja som ipod touch
Ja precis! så ni får utgå från de tills man kollat upp de… vill inte att någon känner sig lurad 😛
Får du 2500 kr för den då så är det ett under.
@mrcabelguy 51217 wrote:
Får du 2500 kr för den då så är det ett under.
Hahah idiot….. skräpa inte ner min tråd!
Idiot på dig själv.
Man kan få en som fungerar för det priset som ej är stulen.
Thats it@mrcabelguy 51279 wrote:
Idiot på dig själv.
Man kan få en som fungerar för det priset som ej är stulen.
Thats itFör de fösta så gav han mig de priset inte jag som satt de.. då ska fan inte någon jävel komma och säja att det är billigt/dyrt… de spelar inte roll om man kan hitta en sådan iphone för 1 kr eller 10000kr… Hur fan vet du att den är stulen? vafan är de du skriver? Skicka länk då till en sådan…
Posta inlägg endast om du är intresserad av att köpa den, eller frågor som är relevanta till produkten.
ipeddy: Är den köpt hos någon operatör i Sverige eller utomlands?
Tänkte på hur enkelt det är att kika upp om den är stöldspärrad eller ej.Varför jag frågar detta är att jag vill veta med säkerhet innan jag lägger ett formellt bud på enheten.
Mvh
@muffins 51422 wrote:
Tänkte på hur enkelt det är att kika upp om den är stöldspärrad eller ej.Varför jag frågar detta är att jag vill veta med säkerhet innan jag lägger ett formellt bud på enheten.
Mvh
Om den är stöldspärrad så måste du gå till polisen med originalkvitto från butiken där den är köpt. På kvittot står nämligen samma IMEI-nummer som på telefonen. Sedan meddelar Polisen din operatör att stöldspärren kan låsas upp.
Stöldspärr = Satellitspärrad
Ipeddy, har du originalkvittot? Jag är kanske är intresserad då, annars är den meningslös.
@muffins 51422 wrote:
Mvh
Ägarn innan sa att den va från Telenor… han sa att han fått den av sin pappa som har fått den genom jobbet. De sjuka är att jag ringt både Telenor och polisen och de har sagt att den inte är stöldspärrad.. men de ggår verkligen inte att låsa upp den så som jag har försökt iaf..
@yugoboy 51459 wrote:
Om den är stöldspärrad så måste du gå till polisen med originalkvitto från butiken där den är köpt. På kvittot står nämligen samma IMEI-nummer som på telefonen. Sedan meddelar Polisen din operatör att stöldspärren kan låsas upp.
Stöldspärr = Satellitspärrad
Ipeddy, har du originalkvittot? Jag är kanske är intresserad då, annars är den meningslös.
Nej det har jag inte… meningslös är den inte då den isf “blir” en ipod touch och mer (Kamera osv)
Men om den är stöldspärrad funkar den utomlands.bestämt ett pris 1500kr… behöver pengar
jag vill köpa den jag bor i västerås
vill också köpa den och bor i göteborg
@peak282 52727 wrote:
vart bor du ?
@denniz123456 52809 wrote:
jag vill köpa den jag bor i västerås
@peak282 52867 wrote:
vill också köpa den och bor i göteborg
okej.. jag bor i göteborg…. hur tycker ni vad vi ska göra då? då ni 2 vill ha den?
varför vill man köpa en satelitt låst iphone?
okej vill köpa den för 1600 kronor
@denniz123456 53068 wrote:
okej vill köpa den för 1600 kronor
Okej, kan du skicka ett PM till mig med din mail så kan vi ta de där.
Vänligen radera mig helt Mr. Moderator och fortsätt upplåta forumet till försäljning av iphones som “kan vara stöldspärrade”.
@jompao 53129 wrote:
Vänligen radera mig helt Mr. Moderator och fortsätt upplåta forumet till försäljning av iphones som “kan vara stöldspärrade”.
Your wish has been granted.
CheckMEND – The Global Second-Hand Stolen Goods Database for Public & Trade Checking
@jompao 53129 wrote:
Med tanke på ipeddys gamla inlägg angående hans iphone så tror jag inte att han medvetet försöker sälja stöldgods. Han har inte kunnat få sin iphone att fungera korrekt och med iphone så kan det finnas många orsaker, en av orsakerna kan vara att den är IMEI spärrad. Jag kan inte bestämma att detta är försäljning av stöldgods. Ska rapportera detta och har iphoneinfo.se, Snook eller Freebo nån annan åsikt får de ta den besluten.
@ponyboy 53133 wrote:
Med tanke på ipeddys gamla inlägg angående hans iphone så tror jag inte att han medvetet försöker sälja stöldgods. Han har inte kunnat få sin iphone att fungera korrekt och med iphone så kan det finnas många orsaker, en av orsakerna kan vara att den är IMEI spärrad. Jag kan inte bestämma att detta är försäljning av stöldgods. Ska rapportera detta och har iphoneinfo.se, Snook eller Freebo nån annan åsikt får de ta den besluten.
bra att någon tänker efter (Y)
@ipeddy 51378 wrote:
För de fösta så gav han mig de priset inte jag som satt de.. då ska fan inte någon jävel komma och säja att det är billigt/dyrt… de spelar inte roll om man kan hitta en sådan iphone för 1 kr eller 10000kr… Hur fan vet du att den är stulen? vafan är de du skriver? Skicka länk då till en sådan…
Länk raderad av Ponyboy
Posta inlägg endast om du är intresserad av att köpa den, eller frågor som är relevanta till produkten.
Vill du sälja din egen iphone så kan du skapa en egen tråd.
Det är mer än tydligt att många av er inte lyssnar på uppmaning #1 eller de andra tillsägelserna så nu gör vi det här så enkelt som möjligt. Näste man som postar någonting irrelevant/kommenterar en eventuell affär i denna tråd åker på 10 dagars munkavle. Valet är nu ditt
Tjena vad är det för version på den?
jag bor i kungsbacka men kan lätt åka till dig
@johnnyiphone 61123 wrote:
Tjena vad är det för version på den?
jag bor i kungsbacka men kan lätt åka till dig
Tjena, de är 3.1.2 (7D11)
okej byta mot https://www.iphoneinfo.se/forum/kop-saelj/7441-iphone-3gs-svart-16gb.html kanske? eller en sony ericsson w715 olåst
denna Resultat av Googles bildsökning efter http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/04/07/52/12/8/w715+2.jpg
eller du vill endast ha kontanter?
kan kanske gå ner i pris vid snabb affär?
skicka pm mvh Johnny
@johnnyiphone 61189 wrote:
okej byta mot https://www.iphoneinfo.se/forum/kop-saelj/7441-iphone-3gs-svart-16gb.html kanske? eller en sony ericsson w715 olåst
denna Resultat av Googles bildsökning efter http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/04/07/52/12/8/w715+2.jpg
eller du vill endast ha kontanter?
kan kanske gå ner i pris vid snabb affär?
skicka pm mvh Johnny
Du har PM
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.