Front page › Forums › Köp & Sälj › iphone 3g bytes mot iphone 4
-
AuthorPosts
-
tja undrar om du med en iphone 4 vill byta mot min super fina iphone 3g å du får 1500kr kan ta en som har lite skavanker här å där men allt ska funka!!! den ska helst vara olåst men går bra om den är 3 låst…..
ja min iphone 3g är låst till tre men går ju å låsa up på ca 3-4 min så det ska gå med alla operatörer:) det är den med 8gb har garanti kvar på den du får med 1 laddare å 2 skal bilder kan fås på allt:)
är du intreserad hör av dig via msn eller e-post mackan92__@hotmail.comOm du vill sälja den så kan jag bjuda 1500 kronor!
Du får nog vara villig att lägga 4-5000kr mellan för en ip4
okej eftersom inte någon värkar vara intreserad så täckte jag ändra litte på det som jag skrev från början…..
du med en iphone 4 vill du gå med på detta du får min iphone 3g å så får du 2000kr
det kan va litte fel på din iphone 4 bra den fönkar som den ska… du kan även få med en bil bas om du vill det är en 10″ som låter gryumt bra å klar bas i den
du kan få bilder på allt å så du kan även få med en rc bil rolig litten el bil så du kan köra ine med den:) men utte går den kanon bra med hör av er på mackan92__@hotmail.com@marcus9997 80381 wrote:
okej eftersom inte någon värkar vara intreserad så täckte jag ändra litte på det som jag skrev från början…..
du med en iphone 4 vill du gå med på detta du får min iphone 3g å så får du 2000kr
det kan va litte fel på din iphone 4 bra den fönkar som den ska… du kan även få med en bil bas om du vill det är en 10″ som låter gryumt bra å klar bas i den
du kan få bilder på allt å så du kan även få med en rc bil rolig litten el bil så du kan köra ine med den:) men utte går den kanon bra med hör av er på mackan92__@hotmail.comÄr du seriös? Detta låter mer som ett dåligt skämt imo….:confused:
nej det är det inte vill ha en iphone 4 å fan 2 000kr + basen är värd ca 1500kr så då blir det ju 3 500kr + min iphone 3g å dän är ju värd ca 1 000 – 2 000kr å då blir det ju ca 4 500kr å rc bilen köpte jag för 500kr
Lås tråd någon. Har sett seriösare säljare utanför stormarknaden.
Låter tråden vara kvar, vem vet marcus9997 kanske har tur!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.