iPhone 3G fick frispel, startar inte.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak iPhone 3G fick frispel, startar inte.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Skulle lägga min IPhone 3G på laddning, kopplade i den i datorn och allt fick frispel. Den börjde koppla till iTunes och sen koppla från och till och från och till och från(den är jailbreakad) höll på och slå sönder datorn så jag tänkte pröva köra den nya uppdateringen och ta smällen med att få göra en ny jailbreak, men nu slocknade mobilen och när jag stoppar på den så kommer de bara upp en ful gubbe med en pratbubbla som de står “nPEBEA”. Vad ska jag göra?
    Är inte så insatt ännu i sånt här, den har fungerat utan problem hela tiden.

fjompa666
    Member
    Post count: 400

Det verkar vara nåt sorts recoverymode för quickpwn…
    Googlade lite och den hör snubben YouTube – MAC update iphone to 2.2 using quickpwn (npebea!, DFU, and IPSW talkthrough) hävdar att du ska sätta telefonen i DFUmode och återställa

fjompa666
    Member
    Post count: 400

Det verkar vara nåt sorts recoverymode för quickpwn…
    Googlade lite och den hör snubben YouTube – MAC update iphone to 2.2 using quickpwn (npebea!, DFU, and IPSW talkthrough) hävdar att du ska sätta telefonen i DFUmode och återställa

snook
    Member
    Post count: 2190

Rubriker…Rubriker..Rubriker..

Tänk på att skriva bra och beskrivande rubriker.

*Redigerar rubrik*

OBS! Uppdatera inte direkt i iTunes om du har yellowsn0w eller Rebel-sim.

snook
    Member
    Post count: 2190

Rubriker…Rubriker..Rubriker..

Tänk på att skriva bra och beskrivande rubriker.

*Redigerar rubrik*

OBS! Uppdatera inte direkt i iTunes om du har yellowsn0w eller Rebel-sim.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.