Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › iPhone 3G från England
-
AuthorPosts
-
Min pappa reser mycket till England och jag har hört att man kan köpa iPhone billigt där utan abonnemang, stämmer detta? Måste man vara Engelsk medborgare eller är det fritt fram att köpa?
Tacksam för svar//RonaldIngen som vet något?
Ingen som vet något?
Ingen som vet något?
Ingen som vet något?
Ingen som vet något?
@ronald1457 20478 wrote:
Ingen som vet något?
Jo jag vet!
SÖK! Finns minst 2 trådar som är huvudsakligen om iPhone från england.@ronald1457 20478 wrote:
Ingen som vet något?
Jo jag vet!
SÖK! Finns minst 2 trådar som är huvudsakligen om iPhone från england.@ronald1457 20478 wrote:
Ingen som vet något?
Jo jag vet!
Ingen som vet något?
Jo jag vet!
Ingen som vet något?
Jo jag vet!
SÖK! Finns minst 2 trådar som är huvudsakligen om iPhone från england.Sökte innan jag skapade tråden, men jag hittade inte några andra trådar. Ingen som skulle vilja länka till trådarna. Ber om ursäkt för skapandet av tråden är ganska ny här.
Sökte innan jag skapade tråden, men jag hittade inte några andra trådar. Ingen som skulle vilja länka till trådarna. Ber om ursäkt för skapandet av tråden är ganska ny här.
Sökte innan jag skapade tråden, men jag hittade inte några andra trådar. Ingen som skulle vilja länka till trådarna. Ber om ursäkt för skapandet av tråden är ganska ny här.
Oops såg att det inte var så mkt info om prisklasser m.m i de trådarna sorry mitt fel!:o har inte priserna i huvudet men det var ett par hundra billigare en i Sverige iaf. De är låsta till 02 men utan abbonemang
Gå in och titta här: O2 – The UK’s Leading Provider of Mobile Phones, Broadband & SIMs😎Oops såg att det inte var så mkt info om prisklasser m.m i de trådarna sorry mitt fel!:o har inte priserna i huvudet men det var ett par hundra billigare en i Sverige iaf. De är låsta till 02 men utan abbonemang
Gå in och titta här: O2 – The UK’s Leading Provider of Mobile Phones, Broadband & SIMs😎Oops såg att det inte var så mkt info om prisklasser m.m i de trådarna sorry mitt fel!:o har inte priserna i huvudet men det var ett par hundra billigare en i Sverige iaf. De är låsta till 02 men utan abbonemang
Gå in och titta här: O2 – The UK’s Leading Provider of Mobile Phones, Broadband & SIMs😎Kan man köpa från Apple Store i England, kostar 4500kr 16GB modell Pay & Go
iPhone 3G – Apple Store (U.K.)Kan man köpa från Apple Store i England, kostar 4500kr 16GB modell Pay & Go
iPhone 3G – Apple Store (U.K.)det kan vara tip £50 billigare än sverige..
Alla lagligt sålda lurar i England är vad jag vet låsta till O2.Pay&go är helt enkelt deras variant av kontantkort.
Jag har en Iphone 3G som jag köpt från O2 i England. Den är en kontantkortstelefon och är således låst till O2. Nu ska jag flytta till Italien och när jag var där nere häromveckan frågade jag Vodaphone om jag kunde köpa ett sim kort och börja använda min Iphone som vanligt med alla dess tjänser. Svaret var att det gick inte, det enda jag kunde göra var att använde min Iphone för vanliga tjänster dvs inte internettjänster. Jag vet inte om det var lite spårkproblem eller om den korrupta försäljaren ville att jag skulle köpa en ny Iphone från honom. Jag har fortfarande inte låst upp min telefon, överväger de olika alternativen. Problemet är också att jag är registrerad på Itunes från England och jag vet att jag hade problem med att ladda ned aps när jag var hemma från Sverige för att jag inte vara i England. Om jag nu låser upp min telefon, kommer jag att kunna ladda ned Aps? Samt är det möjligt att köpa ett simkort utan Iphone från Telia o använda alla tjänster? Om detta går i Sverige är jag övertygad om att det går i Italien också. Tacksam för svar!
Om du inte låst upp eller kör fakesim får du nog hålla dig till O2.
Ja precis, men jag kommer att låsa upp den. Frågan är om alla tjänster fungera i alla länder om jag har dess simkort i telefonen? Alltså upplåst telefon från England som jag sätter in ett Telia simkort i, kommer jag att kunna använda alla tjänster?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.