iphone 3g fw 3.0 när jag laddar ner video camera 5.0 så stängs appsen ner?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iphone 3g fw 3.0 när jag laddar ner video camera 5.0 så stängs appsen ner?

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 162

hej

som min rubrik lyder när jag laddar ner video camera 5.0 megaplixel när jag trycker på ikonen video camera 5.0 så öppnas det och nästan direkt efter stängs det ner vad kan det vara hjälp?

volvo-s60
    Member

nån som kan hjälpa mig

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Jag tror att det är ditt “låga” fw som gör så att det inte går.. Men det borde egentligen vara andra vägen om

Freebo
    Member
    Post count: 4365

radera den och ladda ned den igen – för du köpte den via AppStore? Fungerar alla andra appar?

volvo-s60
    Member

@freebo 57476 wrote:

radera den och ladda ned den igen – för du köpte den via AppStore? Fungerar alla andra appar?

ja alla går förutom den, nej den är inte köpt där funkar i en kompis lur men inte min, men han har fw 3.1.2

volvo-s60
    Member

@h3nr11k 57475 wrote:

Jag tror att det är ditt “låga” fw som gör så att det inte går.. Men det borde egentligen vara andra vägen om

är det bra o vänta på en jb och upplåsning av 3.1.3 eller ska jag köra nu me fw 3.1.2?

kan man installera cydia och rock på engång alltså använda båda???

Freebo
    Member

Men så köp den istället för att leka snålvarg

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@freebo 57482 wrote:

Tror att det är något sådant ..

volvo-s60
    Member

@freebo 57482 wrote:

hehe har inte råd jag jobbar inte, men vad kan det vara jag har gjort hard reset eller vad det heter nu det funkar inte det måste vara nåt

Freebo
    Member

Skaffa ett jobb eller leta reda på 7:- bakom badrumselementet.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • The topic ‘iphone 3g fw 3.0 när jag laddar ner video camera 5.0 så stängs appsen ner?’ is closed to new replies.