Tjena har som rubriken lyder ingen täckning. köpte iphonen nyligen begagnad av en kille. den var låst så jag återställde och jailbreaka med blackra1n och låste upp med snow(även testat ladda ner snow och låsa upp från cydia) men de funka inte. de står No service eller så ibland kommer comviq ikonen upp men de finns ingen täckning.har jaulbrekat och försökt låsa upp många gånger. tatt den i recovery mode DFU mode….. tatt och stängt ner alla processer som har med itunes att göra när jag jailbrekar….. helt sjukt och jag gör rätt det vet jag… MEN så kom jag fram till att den kanske är stulen och spärrad??? Så jag ringer telenor där den är bundern jag ger den IMEI nummret och de säger att det är 12 månader kvar på abbonemanget och de står inte att den är spärrad.. så de är väldigt konstigt så jag undrar om ni kan hjälpa mig med att låsa upp den…Nu på operatör står de S COMVIQ.. den står på auto nu på operatör men de fins comviq telia telenor men trycker man någon av dem står det : Begränsat Nätverk….. Ditt valda mobilnätverk är begränsat du kan välja ett annat nätverk i inställningar.. men de somsagt samma visa på de andra … har frågat i några trådar och inte fått några riktiga svar. Tacksam för svar
MVH Ipeddy:)