iphone 3g – när jag pratar med någon o någon annan ringer mig – hjälp

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iphone 3g – när jag pratar med någon o någon annan ringer mig – hjälp

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 22

hej
    jag har en iphone 3g o har ett problem, när jag pratar med någon och sen när någon annan försöker ringa mig så kommer det direkt till iqsvar det blir inte upptaget, vet nån hur man fixar det?

carpe
    Member
    Post count: 904

Det är inte någon inställning i telefonen, utan hos dom operatör.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@h0h0_o 42536 wrote:

hej
    jag har en iphone 3g o har ett problem, när jag pratar med någon och sen när någon annan försöker ringa mig så kommer det direkt till iqsvar det blir inte upptaget, vet nån hur man fixar det?

Ehh….:confused:

Inställningar -> Telefon -> Samtal Väntar

h0h0_o
    Member

freebo, det står “kunde inte spara inställningen för samtal väntar.” o sen kan man bara klicka på avfärda

Freebo
    Member

@h0h0_o 42557 wrote:

freebo, det står “kunde inte spara inställningen för samtal väntar.” o sen kan man bara klicka på avfärda

Skumbanan… vad händer om du testar att aktivera tjänsten den manuella vägen?

Tryck *43# och sedan Call/Ring

h0h0_o
    Member

det går inte att ringa då “samtal misslyckades”. kan det ha med “vidarekoppling aktiverad” att göra? för när jag ringer någon så kommer det alltid upp en ruta där det står “vidarekoppling aktiverad” o så kan man bara trycka på “avfärda” o jag har ingen vidarekoppling aktiverad :s

h0h0_o
    Member

de blev “fel när den begärda åtgärden utfördes okänt fel” när jag trycker *43#

Freebo
    Member

@h0h0_o 42562 wrote:

de blev “fel när den begärda åtgärden utfördes okänt fel” när jag trycker *43#

Vad ringer du med för operatör?

h0h0_o
    Member

jag använder comviq kontant o har version 3.1

Freebo
    Member

comviq/Tele2 stödjer inte denna funktion gratis (iaf inte kontantkorten).

h0h0_o
    Member

aha oj då va dåligt, tack för hjälpen iaf.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.