Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone 3G på IO
-
AuthorPosts
-
Var inne och kikade lite på IO och hittar då den här annonsen;
International-Orders.com International Checkout – International-Shopping. – Offline
Är det ens möjligt att de ska kunna sälja iphone 3G så?
jag tänkte förbeställa telefonen, så undrar jag om dem tar pengarna direkt eller tar dem pengarna efter dem har den tillängligt och kan skicka den?
och vad står Issuing Bank Number: för? både jag och farsan undrar 😛
@sitting 5296 wrote:
jag tänkte förbeställa telefonen, så undrar jag om dem tar pengarna direkt eller tar dem pengarna efter dem har den tillängligt och kan skicka den?
De tar pengarna direkt!
Om de inte kan leverera åker du på en “faktura avgift” 35$ som de drar innan de betalar tillbaka../Cirtap
Är nog för bra för att vara sant..
Så jag skulle då verkligen inte betala in pengar i förskott till dem..Men kmr man inte att kunna köpa en iPhone 3G ifrån IO och sedan använda den utan problem med en svensk operatör som stödjer 3G? Eller kmr iPhone 3G att var låst till någon operatör när man köper den där? Så man måste vänta tills nån kan låsa upp den först. Lurar isf på att köpa en via IO. Hade ju varit grymt att ha den redan 3e veckan i Juli.
@sitting 5296 wrote:
Man gör check out genom google mkt säkrare;):rolleyes::cool:
@mry.i 5372 wrote:
Man gör check out genom google mkt säkrare;):rolleyes::cool:
hehe jo 😛 har gjort men hittar inget =/
@sitting 5296 wrote:
Skulle tippa på “utfärdande bank nummer”. Typ antingen nummret till banken som du har kontot pengarna skall dras från, eller bara konto nummret hos banken som pengarna skall dras ifrån.
Men de e vad jag skulle tro, inte säker direkt.. : P@dawaith 5520 wrote:
Skulle tippa på “utfärdande bank nummer”. Typ antingen nummret till banken som du har kontot pengarna skall dras från, eller bara konto nummret hos banken som pengarna skall dras ifrån.
Men de e vad jag skulle tro, inte säker direkt.. : Ptackar =) läste att det var de 6 första siffrorna på bankkortet. fast får fördjupa mig mer i det där 😛
@dawaith 5520 wrote:
Men de e vad jag skulle tro, inte säker direkt.. : Pom man har swedbank så kan man skaffa e kort, och det är låsas kort nummer som dycker fram i internet i swedbanks hemsida
@mry.i 5524 wrote:
om man har swedbank så kan man skaffa e kort, och det är låsas kort nummer som dycker fram i internet i swedbanks hemsida
undrar om nordea har något sådant.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.