Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone 3g (s) 32 gig
-
AuthorPosts
-
Hejsan alla glada
Jag har vart inne på Telia och beställt en “Iphone 3g (s) 32 gig”
jag har aldrig sett en iphone irl bara på nätet 🙂så till min fråga/frågor
1.hur går jag tillväga för att få program till telefonen ” no hack” bara vanliga free app ifrån apple.
“efter att jag förstörde min Lg ku990 för ett år sen” pga av ett hack program, så kommer jag inte jailbreaka min iphone2.hur funkar den där gps/kartan på iphone
är det bara och starta den o sen lokaliserar den vart du befinner dig?“jag har all surf eller va de nu heter” jag får 5 gig i månaden, efter 5 gig, så sänks hastigheten till 57/kb
jag kommer använda min iphone till större till i bilen, för att hitta rätt3.kan man spara iphone OS, ifall de skulle krasha, så kan man “omformatera om”
@farhang 38038 wrote:
Hejsan alla glada
Jag har vart inne på Telia och beställt en “Iphone 3g (s) 32 gig”
jag har aldrig sett en iphone irl bara på nätet 🙂så till min fråga/frågor
1.hur går jag tillväga för att få program till telefonen ” no hack” bara vanliga free app ifrån apple.
“efter att jag förstörde min Lg ku990 för ett år sen” pga av ett hack program, så kommer jag inte jailbreaka min iphone2.hur funkar den där gps/kartan på iphone
är det bara och starta den o sen lokaliserar den vart du befinner dig?“jag har all surf eller va de nu heter” jag får 5 gig i månaden, efter 5 gig, så sänks hastigheten till 57/kb
jag kommer använda min iphone till större till i bilen, för att hitta rätt3.kan man spara iphone OS, ifall de skulle krasha, så kan man “omformatera om”
1. Skapa ett konto i iTunes och sedan hittar du både gratis program och dom som kostar i appstore. Appstore ligger i din iPhone.
2. Bara starta, annars finns navigon programmet i appstore som gör din iPhone till en riktig navigator.
3. iTunes gör en säkerhetskopia av din iPhone varje gång du pluggar in den, så skulle den krascha så kan du återställa från den.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.