Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone 3G S Beställd!
-
AuthorPosts
-
Är det ingen annan som fått telias mail där man kan beställa nya iphonen?
Själv klippte jag till på en svart 16gb.
378kr/mån med frisurf och 1kr för själva nallen tycker jag är rätt okej!@husa550 37841 wrote:
Är det ingen annan som fått telias mail där man kan beställa nya iphonen?
Själv klippte jag till på en svart 16gb.
378kr/mån med frisurf och 1kr för själva nallen tycker jag är rätt okej!Den stora nackdelen att inga minuter/sms/mms ingår. Dels att man bara kan välja 24 mån.
Personligen skulle man komma upp i en ganska hög månadsavgift med det abonnemanget.
Inväntar vilka erbjudande Tre kommer att ha……
Har också fått det här mailet. Men priserna var ett problem för mig precis som för snook, inga sms/samtal/mms ingår! Det plus att jag blir tvungen att lägga till 995 för att få 32GB.. Nej, det känns inte värt det alls!
På två år får du betala 10 067 kr för iPhone 3GS 32 GB .. Och som sagt . Det ingick inga sms/samtal eller mms … (så det tillkommer.)
Låter som ett dåligt köp 🙁
Dags att göra ett återköp eller ?Jag inväntar och ser vilka deals som kommer när den verkligen släpps.
Telenor är riktigt bra faktiskt.
Betalar idag 649 kr/mån via jobbet ex moms då, och jag kan göra allt.
Har ingen bindningstid heller, såfall hade det blivit billigare.Ingen gräns på internettet, extra modem till datorn med tvillingkort, smsa och ringa till ett värde av 3500 kr per månad och mkt mera.
// TwiZteD
@twizted 37857 wrote:
Låter som ett dåligt köp 🙁
Dags att göra ett återköp eller ?Jag skulle vänta tills Halebop kommer ut med iPhonen, deras priser är helt okey.
Jag funderar nämligen på att köpa en en iPhone där ifrån. 118 kr då ingår sms och fri surf (till ett viss antal mb, och 118 kr är bara abonnemanget)
Hoppas dem har samma deal på iPhone 3GS när dem släpper den.@pzych0 37858 wrote:
Jag skulle vänta tills Halebop kommer ut med iPhonen, deras priser är helt okey.
Jag funderar nämligen på att köpa en en iPhone där ifrån. 118 kr då ingår sms och fri surf (till ett viss antal mb, och 118 kr är bara abonnemanget)
Hoppas dem har samma deal på iPhone 3GS när dem släpper den.Jomen då får du väl pynta 1500-2000kr för telen oxå, som en engångssumma.
@pzych0 37861 wrote:
Jo men du får ju välja själv om du vill betala från 0 i förhöjd avgift till 150 kr. 😛
Synd dock att Halebop inte klarar av internetdelning, alltså telefonen som modem. Halebop klarar inte internetdelning med OS 3.0
Lovar att 3 kommer ha mycket bättre priser än Telia. Hos 3 får du ju använda hela månadsbeloppet..
Telias erbjudande
32 gig svart iphone 3g s
378 kr mån/24 månader
29öre/min till alla, sms o samtal
jag tycker att det är bra, passar mig perfekt
eftersom jag sällan ringer, o folk ringer mig,3 i italien ger bra priser iallfall
Top iPhone News Blog Archive 3 Italy offers iPhone 3GS with a good price
// TwiZteD
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.