Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › iPhone 3g unlock-tävling! Vinnande hackerlag får donerade pengar!
-
AuthorPosts
-
unlock3G.org – help to unlock the iPhone 3G
Bra initiativ tycker jag som väntar på en låst iPhone 3G från eBay.
Man donerar och sen får de som låser upp iPhonen först pengarna. Men man har bara till ett visst datum på sig. Efter det, om den inte är upplåst, så ges pengarna till välgörenhet.Såna här saker har ju fungerat förr, så jag hoppas det fungerar igen.
Jag donerade $5. Allt jag hade kvar efter att ha köpt telefonen 🙁
Detta startades borta på hackint0sh-forumenHackint0sh – Powered by vBulletin
Detta gäller för en mjukvaruupplåsning av iPhone 3G. Alltså, ingen hårdvara ska behöva modifieras.
Ja dom lär ju vänta tills folk har donerat fina pengar och sen släppa sin lösning. Även om den nu är klar innan 😉
@iPhoneinfo.se 10653 wrote:
Ja dom lär ju vänta tills folk har donerat fina pengar och sen släppa sin lösning. Även om den nu är klar innan 😉
Haha, jag tänkte på det också. Men de kanske jobbar fram en lösning snabbare än om inte folk donerade alls.
Fler andra hackers lär ju börja försöka också. Sen gäller det ju att vänta till potten är stor, men inte för stor för man måste ju release sin lösning före nån annan. 🙂Flyttar denna till kategorin “Upplåsning…”
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.