Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Iphone 3g USA
-
AuthorPosts
-
Hejsan.
Ja vet detta har folk pratat om flera gånger.
Jag sitter i new york jusst nu och en iphone kostar jusst nu ca 600-700 dollar.
Och jusst nu så blir de kanske 4500kr billigaste typ.Men behöver inte köpa med at&t de finns massa små handlare som säljer olåst.
Jämfört med telia så är de dyrt.
okej den är upplåst. Men att köpa en svensk iphone du har garanti, svensk skrivbord svensk text.Här i usa får du ladda hem och modda om man säger så.
Plus att de finns säkert world warranty men du måste ju även köpa en vanliga 230 laddar som fungerar i sverige. Och skall du köpa till en drulle försäkring till den på Anovo så tillkommer lite mera pengar så du tjärnar ca 500-800kr på att köpa i usa men du har samtigt naktdelarna med texten och skrivbordet.Innan jag åkte hade ja klart i huvudet att ja skulle köpa min Iphone men nu väntar ja nog lite och köper en Iphone till jul med telia kontant som kostar 5500kr billigare och bättre i längden.
Ehhm, så vad är din fråga? :confused:
Ladda kan du också göra via usb, man måste inte köpa ny kabel.
Svenskt text och skrivbord finns att välja på alla iphone´s.
finns de svensk text på alla.
jag hör flera som klagar på olika programm för att lägga in åäö?finns de svensk text på alla.
jag hör flera som klagar på olika programm för att lägga in åäö?finns de svensk text på alla.
jag hör flera som klagar på olika programm för att lägga in åäö? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.