iPhone 3gs 16 gb säljes

Front page Forums Köp & Sälj iPhone 3gs 16 gb säljes

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 117

Tja

Tänkte sälja min 3gs på grund av nytt köp.
    Den är köpt på telenor 11 Augusti 2010. haft på skärmskydd så det ska inte vara några repor på den. Baksidan är det lite repor och några små vita fläckar fast har alltid haft skydd så vet inte hur de kom dit. laddaren har tyvärr gått sönder fast jag laddar genom usb kabeln det funkar det med, headset trasigt. det är gps navigon i den skickar med hållare till bilen med, sen följer det med 10 skal och ett skärmskydd och billaddare 6 av skalen är oanvända. Kartong följer med och kvitto och garanti.

Skickas ej! endast hämtning i Karlskrona

MVH Erik

2600:-

SpArRoW
    Member
    Post count: 117

@sparrow 89119 wrote:

Tja

Tänkte sälja min 3gs på grund av nytt köp.
    Den är köpt på telenor 11 Augusti 2010. haft på skärmskydd så det ska inte vara några repor på den. Baksidan är det lite repor och några små vita fläckar fast har alltid haft skydd så vet inte hur de kom dit. laddaren har tyvärr gått sönder fast jag laddar genom usb kabeln det funkar det med, headset trasigt. det är gps navigon i den skickar med hållare till bilen med, sen följer det med 10 skal och ett skärmskydd och billaddare 6 av skalen är oanvända. Kartong följer med och kvitto och garanti.

Skickas ej! endast hämtning i Karlskrona

MVH Erik

2600:-

Kom igen 😉

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.