Front page › Forums › Köp & Sälj › iPhone 3Gs 16 Gb svart upplåst av Apple
-
AuthorPosts
-
Har en iPhone 3Gs 16Gb svart som är upplåst så den funkar med alla operatörer.Det går alltså uppdatera utan att vara rädd att den blir låst.Det finns garanti kvar.Den är i bra skick bara lite små repor på baksidan och någon på krom kanten.Den är jailbreakad och har sparade SHSHs för 3.1/3.12/3.13/4.0 så man kan återställa till en tidigare mjukvara om så önskas.
Just nu har jag mjukvara 4.0. Säljes till förmån av iPhone 4. Pm:a bud vid intresse.Eftersom jag fått lite frågor om iPhonen så tänkte jag berätta att den har jag inte köpt själv från början utan det är en moderator här som heter Freebo och det vore kul om det är någon som uppskattar att det finns sparade SHSHs till den.Den kan hämtas hos mig eller så skickar jag den.Jag bor i Karlskoga.
Nu när man är inne på att skaffa en iPhone 4 så lyckades jag tappa den i backen hemma så nu är displayglaset spräckt och den är helt död så nu är den inte till salu.
Du kan alltid laga den 🙂
Det får nog bli så.
Jag får ta tag i det.MrCabelguy: Fixa den sen säljer du den till mig 🙂
Undrar samma sak som “SomethinG”, då jag själv håller på att sälja min iPhone 3gs till en polare 🙂
Jag blev bjuden 2000kr för den så då fick han ta den,han hade en del reservdelar så nu är den visst igång.
Hörde du det freebo, din älskling lever igen xD
-
AuthorPosts
- The topic ‘iPhone 3Gs 16 Gb svart upplåst av Apple’ is closed to new replies.