Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Iphone 3Gs 16GB
-
AuthorPosts
-
Jag har bara en snabb fråga: Skadar det min Iphone om jag jailbreakar den eftersom att jag tänkt köpa en Iphone imorgon och undrade om jag istället ska köpa en hos tre än hos telia för att hos tre så kan de låsa upp min telefon så jag kan använda mig av tele2 men det kan jag inte göra hos Telia. Problemet är att summan kommer att bli mer (1400 kr mer).
Tacksam För Svar 😀
Hälsningar: Shwareb
@shwareb 54589 wrote:
Jag har bara en snabb fråga: Skadar det min Iphone om jag jailbreakar den eftersom att jag tänkt köpa en Iphone imorgon och undrade om jag istället ska köpa en hos tre än hos telia för att hos tre så kan de låsa upp min telefon så jag kan använda mig av tele2 men det kan jag inte göra hos Telia. Problemet är att summan kommer att bli mer (1400 kr mer).
Tacksam För Svar 😀
Hälsningar: Shwareb
Köper du en från Telia nu i dagarna så får du en telefon du kan låsa upp och använda med Tele2/Comviq men bara om du låter bli att uppdatera den till senaste firmware 3.1.3. Så fort du kopplar in den till iTunes kommer du ombedjas att uppdatera – vilket du alltså INTE skall göra.
I dina skor hade jag lagt till 1400:- och köpt från Tre.
Jag har även hört att man måste göra om jailbreaket (telefon-upplåsningen) varenda gång man startar om nya 3GS.
-
AuthorPosts
- The topic ‘Iphone 3Gs 16GB’ is closed to new replies.