Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › iphone 3gs 16gb, halebop 209:-/månaden?
-
AuthorPosts
-
http://data.fuskbugg.se/skalman01/halebop.bmp
209 kr månaden, 0 kr för telefonen (209×24=5016:-)
fria sms,
fri surf (vid förbrukning av mer än 500 MB data begränsas överföringshastigheten till 57 kbit/s)
ringa kostar 59öre/min, uppningsavgift på 79öre/minallt detta låter väl lite för bra för att vara sant? tillkommer det någonting eller finns det några nackdelar med det här då? utom att dom begränsar hastigheten till 57kbits/s
@kjell 40434 wrote:
http://data.fuskbugg.se/skalman01/halebop.bmp
209 kr månaden, 0 kr för telefonen (209×24=5016:-)
fria sms,
fri surf (vid förbrukning av mer än 500 MB data begränsas överföringshastigheten till 57 kbit/s)
ringa kostar 59öre/min, uppningsavgift på 79öre/minallt detta låter väl lite för bra för att vara sant? tillkommer det någonting eller finns det några nackdelar med det här då? utom att dom begränsar hastigheten till 57kbits/s
150kr för telefonen x24 mån = 3600kr
sen kostar abonnemanget halebop vänner 59kr i månaden, men dom bjuder på 6 första månadsavgifterna
så 18mån x 59kr = 1062 kr
sen har du “fri surf” som kostar 59kr i månaden oxå i 24 mån
59kr x 24mån = 1416kr= 6078 på 2 år
man ringer gratis till alla med halebop + öppningsavgiften, sen får du ju 3000 gratis sms oxå.
Det är det erbjudandet jag kommer att slå till på. Ligger lite lågt just nu till leveranstiden stabiliserar sig lite. Har ingen lust lägga beställning när det verkar vara lite lotto när man får den. Har Wlan på de ställen jag är mest så 500mb är ok för mig.
Hej, jag fick nyss hem min Iphone 3GS från halebop… och jag behöver lite hjälp..
Jag kopplade in iphonen i datorn och lät itunes göra sitt och nu står det på telefonen “avvaktar aktivering” och under det står det AVFÄRDA? vad händer om man trycker där?
har stått så nu i en halv timme… någon som vet vad man ska göra?Kan tydligen ta upp till 24h innan halebop aktiverar SIM-kortet. Bara att vänta skulle jag tro. Kolla med halebop.
Yep, du kan trycka bort det. Tar tyvärr ett tag att aktivera ibland. Den som väntar på nåt gott..:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.