Iphone 3gs 16gb – inlämnad för reparation.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Iphone 3gs 16gb – inlämnad för reparation.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej detta är min första post här och jag har en liten fundering kring min telefon. Det är så att jag tappade den i en mugg med kaffe här på jobbet och lämnade därför in den för reparation. Jag hade drulle-försäkring så det var inga problem.

Min fråga är om vad ni tror kommer hända? Vad är vanligt hos tre vid dessa tillfällen? Jag ringde för en statusuppdatering och vad killen i luren sa var att de nästan alltid byter ut vattenskadade telefoner. Kollade lite på Tres hemsida och upptäckte att de inte längre säljer varken 3gs 16gb eller 3gs 32gb.
    Finns det någon möjlighet att man kan ha sån tur att man kan plocka ut en Iphone 4?

Tack på förhand!

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Tre skickar sina telefonen till Anovo (som jobbar åt apple) som i sin tur har tillgång till ersättnings enheter.
    Det troligaste är att du får en 3GS 16GB ersättningsenhet (altså någon annans telefon som de har bytt fram och baksida på)

LeiZ
    Member
    Post count: 2

Okej var ju ett litet nerköp att få någon annans telefon men är man klumpig så får man väl skylla sig själv! 🙂 Tack för svaret!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.