Iphone 3gs 16gb svart

Front page Forums Köp & Sälj Iphone 3gs 16gb svart

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 210

Vill sälja min Iphone 3gs 16gb som är låst till telenor. Telefonen har inga repor på skärmen eller dyligt. Bara några repor på baksidan som uppkommer vid användning.

Finns dock ett smärre problem använde telefonen innan jag fick min ip4 och då funkade den klockrent men nu när jag sätter in mitt kort så står det bara “no service” Har inte engagerat mig i att pilla med den.

Så är bud som gäller här eller i pm!

nitroz
    Member
    Post count: 62

riktpris?

svensson431
    Member

1500kr

muffins
    Member
    Post count: 1906

@svensson431 76921 wrote:

1500kr

Skulle man kunna få modellnummer och serienummer till hands innan ett köp isf?
    Detta för att se så telefonen inte är spärrad.

Mvh

svensson431
    Member

ja om du talar om hur man ser detta, vet ej om den är spärrad bra om du kan se detta 🙂

muffins
    Member

@svensson431 76969 wrote:

ja om du talar om hur man ser detta, vet ej om den är spärrad bra om du kan se detta 🙂

IMEI-nr hittar du om du slår *#06# har jag för mig.
    Annars så står det på kartongen till telefonen, på undersidan.

Har för mig serienummret skall stå på undersidan av kartongen också.

Om du kan bifoga dessa två nummer till mig så jag kan kolla upp telefonen, så är jag intresserad av att köpa den, förutsatt att den inte är stöldspärrad dvs.

Skicka gärna ett PM till mig med IMEI & Serienumret.

Mvh

svensson431
    Member

Okej någon kartong till den har jag dock inte kvar så kan bli svårt :/ men det #06# kan jag kolla upp.

muffins
    Member

@svensson431 77134 wrote:

Okej någon kartong till den har jag dock inte kvar så kan bli svårt :/ men det #06# kan jag kolla upp.

*#06# ;).
    Gör det gärna och släng iväg ett PM till mig så ska jag kika upp med Telenor :).
    Är allt okej med dom, så kommer jag överväga om jag ska köpa eller inte av dig :).

Förebyggande syfte:
    Om en affär skulle bli av, kan den skickas mot postförskott (Krävs att du innehar ett bankgiro eller plusgiro-konto)?
    Eller kan den skickas med bussgods och deras tjänst Efterkrav (Kräver bankkonto/personnummer för utbetalning via AVI/etc), som fungerar som postförskott?

Om inget av det jag skrivit passar dig/fungerar för dig, så vore det toppen med tex internet-girot om man kunde använda det.

Ogillar att kicka summor över nätet i förskott.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.