Front page › Forums › Köp & Sälj › iPhone 3GS 32gb säljes.
-
AuthorPosts
-
Ny, oöppnad, svensksåld ifrån Tre.se
Färg: Svart
Fw: 3.0Säljes till högsbjudande.
Och om någon är ute efter att teckna ett 3abonnemang så har jag ett nummer som du kan ringa till och där tigga med en massa grejer som man i normala fall inte kan få då man beställer ifrån butik/Tre.se. Nästintill allt är genomförbart.
säljes för vad? ungefär? jag har Tre så det är intressant.
4000?
Har ingen telefon att sälja förrens runt 1sept.
@carpe 38753 wrote:
Och om någon är ute efter att teckna ett 3abonnemang så har jag ett nummer som du kan ringa till och där tigga med en massa grejer som man i normala fall inte kan få då man beställer ifrån butik/Tre.se. Nästintill allt är genomförbart.
Så, tigga med en massa grejer till iphone priset eller betala utöver?
Tack på förhand
Tigga till sig grejer till det abn. som man beställer JA. Såsom fri månadsavgifter, gratis SMS och dylikt.
Förstår fortfarande inte vad du menar med “grejer till iphonepriset” ?@carpe 41369 wrote:
Tigga till sig grejer till det abn. som man beställer JA. Såsom fri månadsavgifter, gratis SMS och dylikt.
Förstår fortfarande inte vad du menar med “grejer till iphonepriset” ?Vad jag mest tänkte på var, ett fodral, andra hörlurar som earplugs osv. I samma pris som du betalar för själva telefonen, eller måste jag betala utöver det om jag vill ha fodral, hörlurar? Någon sa, allt är nästan genomförbart.
Tack på förhand.
jojo, nästintill allt, dock inte “hårdvara” såsom lurar, skal etc.
-
AuthorPosts
- The topic ‘iPhone 3GS 32gb säljes.’ is closed to new replies.