Iphone 3gs 32gb svart bytes

Front page Forums Köp & Sälj Iphone 3gs 32gb svart bytes

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 47

Vill byta min fyra månader gamla iphone 3gs 32gb Telenorlåst mot en 32 eller 16 gb Telia låst!!!!

mrsmart
    Member
    Post count: 287

sluta fåna runt i annonssektionen annars blir det en varning / Freebo

zanders
    Member

@mrsmart 57197 wrote:

sluta fåna runt i annonssektionen annars blir det en varning / Freebo

Vadå fåna jag vill ha en telia låst iphone pga att jag ska byta arbete och där anväder dom telia!!!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@zanders 57254 wrote:

Vadå fåna jag vill ha en telia låst iphone pga att jag ska byta arbete och där anväder dom telia!!!

Mannen 🙂 min kommentar i rött var redigerad text i mrsmarts inlägg. Han ville byta mot en SE K510…

Mrsmarts notis: K810.

zanders
    Member

@freebo 57255 wrote:

Mannen 🙂 min kommentar i rött var redigerad text i mrsmarts inlägg. Han ville byta mot en SE K510…

OKej haha vilken drömmare!!!!:laugh:

Zaamaya
    Member
    Post count: 239

Vad säger du om en xperia x1 🙂

Zaamaya
    Member
    Post count: 239

@zanders 57256 wrote:

OKej haha vilken drömmare!!!!:laugh:

Vad säger du om en SE x1 🙂

aeus
    Member
    Post count: 62

jag har en 8gb 3g som är låst till telia som du kan få byta med 😀

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@zanders 57194 wrote:

Vill byta min fyra månader gamla iphone 3gs 32gb Telenorlåst mot en 32 eller 16 gb Telia låst!!!!

Jag har en svart 3Gs 32Gb med fw 3.1.3 köpt från Telia för 2 veckor sen. Jag vill byta den med en 3Gs som inte är uppdaterad till 3.1.3, om du inte har uppdaterat så byter jag gärna med dig.

Edit: Jag är endast ute efter jailbreak, ifall den är uppdaterad men har SHSH sparad i cydia så går det bra också.

zanders
    Member

@ponyboy 57361 wrote:

Jag har en svart 3Gs 32Gb med fw 3.1.3 köpt från Telia för 2 veckor sen. Jag vill byta den med en 3Gs som inte är uppdaterad till 3.1.3, om du inte har uppdaterat så byter jag gärna med dig.

Edit: Jag är endast ute efter jailbreak, ifall den är uppdaterad men har SHSH sparad i cydia så går det bra också.

Tyvär så är den uppdaterad 🙁 och jag har inte sparat shsh i cydia heller!! Är trött på jailbreak segar ner telefonen som fan och så slukar det batteri!!!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.