Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Iphone 3gs 8GB vit?
-
AuthorPosts
-
Hej
Ska köpa en 3GS denna månad, så jag tittar runt lite. Tittar på nya och använda. Men så tittade jag på 3:s hemsida och såg att det fanns en 8 GB. Endast Svart, skulle vilja veta om det finns Vita 8 GB.
För vad jag har läst så ska 16 och 32 GB sluta säljas på många ställen? Och det vore konstigt om det endast finns Svarta att köpa.. tycker jag i alla fall. Så vore kul om någon vet något om det.
Mvh.
ca 5 000 svenska riskdaler för en 8gb 3GS?
Det lär då vara den sämsta affär en svensson kan göra med ett sådant inköp tyvärr.
Med tanke på att lägger du till en tusenlapp så får du en iPhone4 med 16gb istället.Förstår inte hur apple/teleoperatörerna tänker när de säljer äldre modeller till det priset.
vart köper man iphone 4 16g för 6000kr?
@dannelainen 74118 wrote:
vart köper man iphone 4 16g för 6000kr?
Apple iPhone 4 16GB Black Telia-lÃ¥st (3G), Mobiler – katshing.se
utan abbonemang samt halebop.
@muffins 73707 wrote:
ca 5 000 svenska riskdaler för en 8gb 3GS?
Det lär då vara den sämsta affär en svensson kan göra med ett sådant inköp tyvärr.finns ju knäppare folk som slösat över 15k för en iphone 4 😉 sry för OT
men mitt tips är köp dig en iphone4 från någon försäljare.
betala kontant för mobilen. 4000-5000kr så slipper du förhöjda avgiften och får en månadskostnad från 29-149kr beroende på vilket abb du väljer (utgår från priserna på halebop.se) för du vill väl ha lite surf också 😉@pongo 74122 wrote:
finns ju knäppare folk som slösat över 15k för en iphone 4 😉 sry för OT
men mitt tips är köp dig en iphone4 från någon försäljare.
betala kontant för mobilen. 4000-5000kr så slipper du förhöjda avgiften och får en månadskostnad från 29-149kr beroende på vilket abb du väljer (utgår från priserna på halebop.se) för du vill väl ha lite surf också 😉Tack för förslaget. Inte haft det i tanke. Ska kolla upp det! 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.