Hej! Har kollat runt på diverse forum men inte hittat svar på mitt problem.
Jag har en jailbreakad Iphone 3gs. Den fungerade hur bra som helst. Men en dag så skulle jag sätta i laddaren och då stendog den.
Och där är jag nu en månad senare.
Alltså så fort jag sätter i laddaren i telefonen så dör den. Oavsett om jag kör via usb eller vägguttaget. Jag testade att byta batteri och då fungerade den igen. Kom in i telefonen och återställde den. Men sedan ville jag testa att ladda den igen. Och då stendog den. Gick inte att starta igen. Helt död. Köpte ännu ett batteri och bytte ut det gamla. Då fungerade den igen. Testar att sätta i laddaren men den dör direkt. Jag beställde sedan ett TILL batteri och “högtalarmodulen med dockningsstation” och bytte ut i telefonen. Men icke. Känns precis som att så fort jag sätter i laddaren så kortsluts batteriet och den dör. :confused:
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Någon som har nått tips? Det går alltså inte att få koppla in den i datorn till Itunes för den bara dör. Nu är den stendöd efter 3 batteribyten. Jag har testat hard-reset och alla återställningar man kan göra. Börjar bli lite desperat nu. Kan det vara ett mjukvarufel? Och vad gör jag då. Jag har testat olika kablar, olika Usb-portar och olika datorer helt utan resultat. 🙁
Hoppas att någon av er kan hjälpa mig. Vore grymt! Tack för att ni orkade läsa 🙂
// CRUZIFY